امام جمعه شهرکرد:

با استفاده از ظرفیت نخبگان مشکلات چهارمحال و بختیاری رفع می‌شود

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: این استان نخبگان، مؤمنان، استعدادها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مطلوبی دارد که می‌توان با استفاده از آن، زمینه حرکت روبه رشد را فراهم کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد دیشب در گردهمایی تحکیم وحدت، وفاق استانی و اعلام همبستگی با استاندار جدید با اشاره به ضرورت وحدت و انسجام در استان گفت: برای برون‌رفت و رفع مشکلات استان از ظرفیت نخبگان استفاده و بهره‌گیری شود.

او افزود: گروه‌های مختلف با هم‌افزایی، راه‌های برون‌رفت از مشکلات استان را پیدا و عملیاتی می‌کنند.


بیشتر بخوانید


حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام این گردهمایی را یکی از شب‌های تاریخی و ماندگار در چهارمحال و بختیاری دانست و افزود: این استان نخبگان، مؤمنان، استعدادها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مطلوبی دارد که می‌توان با استفاده از آن، زمینه حرکت روبه رشد را فراهم کرد.

او پرهیز از نگاه‌های شخصی و سلیقه‌ای در این مسیر را ضروری اعلام و تصریح کرد: در این راستا باید ائتلاف واحد تمام عیار استانی تشکیل و برای برطرف کردن فقر، بهبود وضعیت معیشت و رفع مشکلات حوزه آب به‌عنوان مطالبات اصلی مردم تلاش شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام گفت: بیان این مطالبات مربوط به سال‌های متمادی بوده که در روز‌های اخیر بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته و صدای آنان رسانده و کنترل شده است.

او کنار گذاشتن اختلاف‌ها و سلیقه‌ها در کنار بیان خواسته‌ها با صدایی واحد را ضروری دانست و اظهار داشت: مردم این استان لایق خدمت هستند و خوشبختانه استاندار جدید فردی خوشنام و دارای لیاقت است که در مناصب دیگر هم عملکرد مطلوبی داشته است.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام حرکت و مدیریت جهادی برای رفع مشکلات چهارمحال و بختیاری را ضروری برشمرد و گفت: البته مردم نیز مطالبات خود را مطابق توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود اعلام کنند.

او دولت سیزدهم را ارزشی و در خط امام راحل، شهدا و راه انقلاب اعلام و تاکید کرد: این دولت خود را موظف به حضور در صحنه، زمینه‌ساز وحدت و راهگشا برای برون‌رفت از مشکلات می‌داند.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام توجه به باید‌ها و نباید‌ها برای رفع مشکلات کنونی را ضروری دانست و افزود: دولت سیزدهم کارآمد، تلاش‌گر و دارای عزم و اراده‌ای جدی است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بختیاریان
۱۹:۰۱ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
این استان طبق آمایش سرزمینی و همچنین طبق پدافند غیر عامل و با داشتن آب فراوان و منبع انرژی فراوان و گذر خطوط مهم انرژی از این استان میتواند میزبان همه صنایع چه صنایع مهم و راهبردی و مادر و چه صنایع و کارخانجات کوچک در دشتها و دره ها و کوهپایه های فراوان خود باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
برای پیشرفت استان و شهرستانها ،ساخت فرودگاه در کوهرنگ و شهرستانها و نقاط کوهستانی و جاده های ارتباطی با سایر استانها بررسی و پیگیری شوند.
زیر ساختهای مترو و حمل و نقل برای هم در شهرهای بالای پنجاه هزار نفر بررسی شوند.
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری فرزند زاگرس مرکزی
۱۸:۵۱ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
ساخت شهرکهای صنعتی در همه شهرهای استان مخصوصا مناطق شمال و غرب و صعب العبور استان.
پراکندگی صنعت و دانشگاه و درمانگاه و زیر ساخت در جای جای استان از معظلات مهاجرت میکاهد.
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۸:۴۶ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
طبق آمایش سرزمین همه صنایع فولاد و صنایع سیمان و ساختمانی و صنایع آب بر میبایست در این استان ساخته شوند لطفا پیگیر شوید.
آخرین اخبار