هاشمی:

بحرین تیم بد قلقی است

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: نمی‌شود گفت بحرین خطرناک است، آن‌ها فقط بد قلق هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی هاشمی پس از برتری ایران مقابل بحرین در پنجره اول انتخابی جام جهانی بسکتبال اظهار داشت: بازی سختی بود. توپ‌های لو رفته زیادی داشتیم که باید اصلاح کنیم، وقتی هم در اواخر مسابقه جلو افتادیم، دیگر فشار زیادی نیاوردیم.

وی ادامه داد: مهمترین کار مربیان تعییر عادت‌ها است و این هم زمان بر است. فضای عمومی که جامعه بسکتبال روی من و بازیکنان ایجاد کرد، منفی بود. می‌شد صبر کرد و دو بازی تمام شود. البته این‌ها توجیه ما مربیان است و باید رو به جلو حرکت کنیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال تاکید کرد: ما بازیکنان شایسته‌ای داریم و همین نفرات بودند که توانستند در کوارتر سوم و چهارم پیروز شوند. رسانه‌ها هم در برد و باخت‌های تیم ملی نقش دارند و نمی‌توان از آن چشم پوشی کرد.

هاشمی با اشاره به ۶ بازی ابتدایی تیم ملی بسکتبال کشورمان گفت: این امتیاز‌ها برای ما مهم است، چون در مرحله بعد که به چین و استرالیا می‌خوریم، به دردمان می‌خورند.

وی در مورد غیبت بازیکن آمریکایی بحرین گفت: وقتی با لبنان، چین و استرالیا بازی می‌کنید تکلیف تان معلوم است، اما بحرین  ناشناخته و شمشیر دو لبه است. آن‌ها یک بازی سراسر ریسکی می‌کنند و کار پیچیده‌تر می‌شود. نمی‌گویم بحرین تیم خطرناکی است، چون در این صورت خودم را توجیه می‌کنم، اما آن ها بد قلق هستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار