مشاور رییس جمهوری:

سرمایه‌گذاری در ورزش سیستان و بلوچستان با جمعیت جوان ضروری است

مشاور رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی گفت: سرمایه‌گذاری در ورزش سیستان و بلوچستان با برخورداری از ظرفیت‌های فراوان و با جمعیت جوان ضروری است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ماموستا عبدالسلام کریمی مشاور رییس جمهوری در آیین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران سیستان و بلوچستان که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد اظهارداشت: جوانان و نوجوانان سیستان و بلوچستان با استعدادترین جوانان کشور در بخش‌های ورزشی هستند و باید استعداد‌ها و ظرفیت‌های آنان با کمک و همت مسوولان شکوفا شود.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم با فساد و اعتیاد مبارزه کنیم باید جوانان اهل ورزش باشند در واقع ورزش جامعه را از اضطراب و افسردگی دور می‌کند.

مشاور رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی با بیان اینکه ورزش سلامت جسم است و در پی سلامت این جسم از روح هم نباید غافل شویم، گفت: زمانی انسان شایسته خواهیم بود که هم به جسم و هم به روح برسیم و پهلوانی واقعی را در غلبه بر هوا‌های نفسانی خود بدانیم.

وی با تبریک هفته بسیج اظهارداشت: بسیجی باید دارای رشد و نمو بوده در واقع ریشه در زمین و شاخ و برگ آن در آسمان باشد.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور نیز بیان کرد: یکی از عرصه‌های فعالیت بسیج در ورزش قهرمانی است.

سردار محمد کرمی با اشاره به اینکه پیشگیری از بیماری‌های در ورزش است افزود: انسان هم جسم و هم روحش نیاز به تغذیه سالم دارد در واقع جسم قوی روح را قوی می‌کند.

وی تصریح کرد: ما به ورزش نیاز داریم، چون اگر این اتفاق نیافتد گرفتار بیماری‌ها خواهیم شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار