بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۵ آذر؛

روایت دیدار معاون سیاسی وزارت امورخارجه با مقامات کویت / تصاویری از سفر ضرغامی به هرمز / خبر خوش وزیر ارشاد برای کتاب دوستان

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آنها هستند.


بیشتر بخوانید


بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت تصاویری از سفر استانی به البرز را در صفحه اش منتشر کرد:

پست عین اللهی

علی باقری کنی، معاون سیاسی وزارت امورخارجه درخصوص دیدار با چند مقام سیاسی کویت نوشت:

"امروز در کویت در دیدار دوستانه با دکتر احمدناصر المحمدالصباح، وزیر خارجه و وزیر مشاور در امور هیأت وزیران و با حضور مجدی الظفیری، قائم مقام وزیر خارجه و ولید علی الخبیزی، معاون کشور‌های آسیایی وزارت خارجه، توافق کردیم افق‌های جدید در روابط دو کشور را با اراده و تلاش مشترک پدیدار سازیم."

توئیت باقری کنی

سید عزت الله ضرغامی، وزیر ‏‏میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با انتشار تصاویری درباره سفرش به هرمز نوشت:

"امروز به هرمز رفتم.
با بنا‌های تاریخی و طبیعت دل انگیز.
ولی مردم هرمز از همه دیدنی ترند.
فعلا تا بعد!"

توئیت ضرغامی

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ادامه طرح پاییزه کتاب در شهرهای کمترتوسعه یافته خبر داد:

"در آخرین ساعات طرح پاییزه کتاب، بیش از  ۴۲۵ هزار کتاب به مبلغ حدود ٢٨٠ میلیارد ریال از کتابفروشی‌های کشور خریداری شده است.
حرکت به سمت عدالت فرهنگی و توجه به شهر‌های کمتر توسعه یافته وجه تمایز این دوره نسبت به دوره‌های قبل بود و طرح به مدت ۵ روز دیگر در این شهر‌ها ادامه خواهد داشت."

توئیت اسماعیلی

سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دوازدهم توئیتی را به مناسبت سالگرد درگذشت حجت الاسلام والمسلمین راستگو در حسابش منتشر کرد:

"سالگرد حجت الاسلام و المسلمین راستگو است. روحانی که جهان کودکان و نوجوانان را با دنیای پر زرق و برق بزرگان عوض نکرد. از پیش از انقلاب تا آخرین روز‌های زندگی.
شیرینی این جهان زلال و پاک را چشیده بود و حضور مدام در آن را لذت و رسالت طلبگی خویش می‌دانست. یادش گرامی"

توئیت صالحی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار