مادر شهیدان قدمعلی و محمدحسن رئیسی اردلی به دیدار حق شتافت

حاجیه خانم شاه بیگم انصاری مادر شهیدان قدمعلی و محمدحسن رئیسی اردلی به دیدار حق شتافت.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حاجیه خانم شاه بیگم انصاری مادر شهیدان قدمعلی و محمدحسن رئیسی اردلی شامگاه گذشته به دیدار حق شتافت.

پیکر پاک و مطهر این مادر فداکار و صبور امروز جمعه پنجم آذرماه ۱۴۰۰، ساعت ۱۴ با حضور مردم همیشه در صحنه شهرستان اردل تشییع و در قطعه ایثارگران در جوار گلزار مطهر شهدای اردل به خاک سپرده خواهد شد.


بیشتر بخوانید


شهید قدمعلی رئیسی اردلی هفتم فروردین ماه ۱۳۴۳ در شهرستان اردل متولد شد. او تا اول راهنمایی درس خواند و به فراگیری علوم دینی و حوزوی پرداخت.

روحانی بود که از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و در ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۱ با سمت مبلغ در اهواز بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شکم و سینه شهید شد.

برادر شهیدش محمد حسن رئیسی در یکم فروردین ۱۳۳۱ در شهرستان اردل متولد شد، وی بنا و معمار بود که از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و در ۲۵ اسفند ۱۳۶۶ در شاخ شمیران توسط نیرو‌های عراقی بر اثر اصابت ترکش به صورت و پا‌ها شهید شد.

مزار این دو شهید بزرگوار در گلزار مطهر شهدای اردل است.

حاجیه خانم شاه بیگم انصاری این مادر فداکار سه تن از فرزندان دیگر خود را هم راهی جبهه‌های حق علیه باطل کرد که هر سه به مقام جانبازی نائل شدند و اکنون یکی از فرزندان این مادر به نام کرمعلی رئیسی جانباز ۷۰ درصد است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار