الحشد الشعبی یک عملیات تروریستی داعش را خنثی کرد

الحشد الشعبی عراق اعلام کرد که طرح گروه تروریستی داعش برای هدف قرار دادن بغداد را خنثی کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، الحشد الشعبی عراق امروز (پنجشنبه) با صدور بیانیه‌ای از کشف و ضبط ۳ انبار لجستیکی متعلق به داعش در غرب بغداد، پایتخت عراق خبر داد.

در بیانیه الحشد الشعبی آمده است: «تیپ ۲۷ الحشد الشعبی طی ۴۸ ساعت گذشته موفق شد سه انبار لجستیکی داعش حاوی گلوله‌های جنگی، موشک و مهمات سنگین را در غرب بغداد در حالی که عناصر تروریستی قصد داشتند از این سلاح‌ها برای انجام عملیات و ایجاد ناامنی در پایتخت استفاده کنند، کشف و ضبط کند.»

الحشد الشعبی در ادامه این بیانیه به شرح عملیات پرداخت و گفت: «این اقدام در جریان عملیات امنیتی و اطلاعاتی انجام شده توسط نیروی ویژه این تیپ در الکَرمه رخ داد. در جریان این عملیات  رزمندگان موفق شدند انبار بزرگی از مهمات سنگین و تجهیزات لجستیکی متعلق به تروریست‌های داعش را کشف و ضبط کنند. نیروی تیپ ۲۷ دو انبار تجهیزات و سلاح دیگر که توسط عناصر داعش استفاده می‌شد را در بخش شرقی الانبار کشف کردند.»

 چندی پیش نیز یک انبار مهمات متعلق به گروه تروریستی داعش در منطقه المقالع در عامریه الصمود فلوجه کشف و ضبط شد.

تروریست‌های تکفیری داعش از سال ۲۰۱۴ میلادی حمله‌ای گسترده و همه جانبه علیه تمامیت ارضی عراق را آغاز کردند و بخش‌های وسیعی از خاک عراق را به اشغال خود درآوردند. در سال ۲۰۱۷، عراق با پس گرفتن قلمرو خود از چنگ داعش که تقریباً یک سوم مساحت این کشور را در بر می‌گرفت، پیروزی بر این گروه تروریستی را اعلام کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
عربستان بهشون سلاح میده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
به کی؟؟؟
آخرین اخبار