استاندار مرکزی:

گلایه استاندار مرکزی از تفاوت آمار‌ها با فضای جامعه

مخلص الائمه گفت: آنچه آمار‌ها نشان می‌دهد با آنچه که در جامعه و فضای مردمی هست متفاوت است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی با محوریت اصناف تشکیل و موضوع فضای کسب و کار استان به عنوان اولین دستور کار این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

مخلص الائمه استاندار در این جلسه گفت: آنچه که آمار‌ها نشان می‌دهد با آنچه که در جامعه و فضای مردمی متفاوت است و حس مردم با واقعیت تطابق ندارد.

مخلص الائمه افزود: اگرچه فضای کسب و کار درآمد‌ها وکاهش آمار بیکاری‌ها حاکی از یک جریان خوب است، اما حس مردم چیز دیگری را نشان می‌دهد که باید به فکر چاره اندیشی و رفع معضلات و مشکلات کسب و کار و بیکاری‌ها و گرانی‌ها باشیم.

در این جلسه برخی از مدیران اقتصادی بنگاه‌های زودبازده اصناف اقتصاد و دارایی برق و گاز و دانشگاه علوم پزشکی مسائل مربوط به بخش خصوصی و دولت را مطرح کردند.

بیکی دبیر شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در پایان این جلسه از اجرایی شدن برخی مصوبات جلسات قبل تا هفته‌های آینده خبر داد.

بررسی اعتراض واحد‌های صنفی در خصوص اخذ وجوه بابت خود اظهاری و خود کنترلی بهداشتی، استقرار واحد‌های صنفی کارگاهی غیرآلاینده در شهرک صنعتی حاجی آباد، بررسی انتقال واحد‌های صنعتی آلاینده به خارج از شهر با گرفتن مجوز از مهمترین مصوبات و مسائل مطرح شده در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی بود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.