امام جمعه همدان:

انسجام و هماهنگی مجموعه دولت برای اعتماد سازی بین مردم ضروری است

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت:امروز برای ایجاد اعتماد سازی در بین مردم نیازمند انسجام و هماهنگی بین مجموعه‌های دولتی هستیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی،نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه اگر اعتماد نباشد هر چقدر الگو معرفی کنیم بازهم نمی‌توان موفق شد، گفت: لازمه تشکیل دولت اسلامی هم وجود ساختار اسلامی و هم محتوای اسلامی است و تنها با حضور انسان‌های مخلص و مسلمان، دولت اسلامی شکل نمی‌گیرد.

او در دیدار با سردار عزیز جعفری، مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیة‌الله الاعظم (عج)، با تاکید بر اینکه در برابر شبیخون فرهنگی باید فعالیت‌های مناسب و برنامه‌ریزی شده‌ای داشته باشیم، اظهار داشت: امروز نیازمند انسجام و هماهنگی بین مجموعه‌های دولتی برای ایجاد اعتماد سازی در بین مردم هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: گاهی از اوقات پس از فعالیت‌های مثبتی که زمینه ساز ایجاد اعتماد در بین مردم است، همانند حضور بسیجیان و طلاب در سیل و زلزله، شاهد یک تصمیم غلط مانند ماجرای بنزین در سال ۹۸ هستیم که دیوار این اعتماد را به هم می‌ریزد.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی با اشاره به اینکه حضرت امام (ره) با یک سخنرانی همه مردم را منسجم می‌کردند، مطرح کرد: نفوذ در قلب مردم کار پیچیده‌ای برای ایشان نبود، همانند کاری که انبیای الهی با نفوذ در قلب‌ها، می‌توانستند مردم را منسجم کنند.

او تصریح کرد: برای رفع مسائل، نیازمند مدیر دغدغه‌مندی هستیم که توانایی ساختار شکنی و اصلاح ساختار‌ها را داشته باشد، در غیر این صورت بدون اصلاح ساختار‌ها علیرغم حضور مدیری دغدغه‌مند و کارآمد بازهم نتایج یکسان خواهد بود چرا که ساختار‌ها یکسان است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه باید سیاسیون خود را برای مردم و نظام فدا کنند، گفت: متاسفانه به دلیل مشکلات، دولت‌ها به مسایل روزمره مبتلا شده اند و با درگیری در این عرصه نمی‌توان انتظار تحول را داشت.

حجت الاسلام والمسلمین  شعبانی موثقی حضور و استفاده از ظرفیت نخبگان در عرصه‌های سیاسی برای فکر و تولید را خواستار شد و اظهار داشت: نهاد‌های علمی با استفاده از ظرفیت نخبگان باید در مسیر اصلاح ساختار‌های سیاسی و اقتصادی با انجام کار‌های پژوهشی و خون دل خوردن‌های شبانه روزی حرکت کنند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.