همایش اقتدار بسیجیان در کهگیلویه و بویراحمد

همایش اقتدار بسیجیان در یاسوج و مناطق شهری و روستایی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، در این همایش هزاران تن از بسیجیان عضو پایگاه‌های مقاومت بسیج در سراسر استان با برگزاری ویژه برنامه‌هایی آمادگی، همدلی و انسجام شان را برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و مشارکت هرچه بیشتر در سازندگی میهن به نمایش گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه بویراحمد و امام جمعه یاسوج در این مراسم بسیج را دست آورد پویا یادگار همیشه زنده و بی نظیر امام خمینی عنوان کرد و گفت: آنچه انقلاب و نظام مقدس اسلامی را در برابر انواع تهدید‌ها و توطئه‌های دشمنان  بیمه کرد تفکر و روحیه بسیجی در کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: بسیجیان دریادل آنگونه که در زمان جنگ از میهن با جان دل دفاع کردند در شرایط اقتصادی هم همت و مسئولیت پذیریشان را در بهبود اوضاع و خدمات رسانی به جامعه نشان دهند.

سرهنگ انوری فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد هم در این همایش به دستاورد‌های بسیج در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: بسیجیان در قالب گروه‌های جهادی و سازندگی در دورترین مناطق مختلف به مردم خدمات رسانی می‌کنند.

امروز همچنین نمایشگاه دستاورد‌ها و توانمندی‌های بسیج در یاسوج گشایش یافت.

در این نمایشگاه که تا هفتم آذر ماه دایر است اعضای پایگاه‌های مقاومت محلات، ادارات، دانشجویی، دانش آموزی و گروه‌های جهادی بسیج سازندگی دستاوردهایشان را در حوزه تولیدات کشاورزی، صنایع دستی، آثار فرهنگی و هنری در ۲۹ غرفه به نمایش گذاشتند. 

 

انتهای پیام/ع

برچسب ها: بسیج ، بسیج مردمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.