نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی :

تکلیف شادگانی‌ها برای آبزی پروری مشخص شود

ناصری نژادگفت: تکلیف مردم شهرستان برای آبزی پروری باید مشخص شود و این درست نیست که به خاطر این کار جریمه شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام‌مجید ناصری نژاد نماینده مردم شادگان گفت: در سال ۱۳۹۰ به دنبال کسب مجوز آبزی پروری برای شادگان و پس از پیگیری‌های مداوم، این‌مجوز یک‌هزار هکتار برای پرورش ماهی در شهرستان کسب شد.

او افزود: پس از کسب این مجوز و وارد شدن آن به روال اداری، در سال ۹۱ و ۹۲ کسی آن را پیگیری نکرد و به همین دلیل اداره کل شیلات خوزستان این‌مجوز را به دو قسمت شرق و غرب کارون تقسیم کرد.

حجت الاسلام ناصری نژاد بیان داشت: تقسیم شدن این‌مجوز باعث شد تا سهم شادگان از آن صفر شود و مردم که آبزی پروری کنند جریمه می‌شوند، این جریمه‌ها در حالی صورت می‌گرفت که در اهواز و خرمشهر به طور آزادانه کار آبزی پروری انجام می‌شد.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در سه سال اخیر پیگیر بازگشت مجوز آبزی پروری به شادگان هستم و امروز نیز در نشست با مدیرکل شیلات خوزستان از او خواستیم تا این مجوز را به شادگان برگرداند یا اینکه شادگانی‌هایی که اقدام به آبزی پروری می‌کنند جریمه نشوند.

این مقام مسئول گفت: از استاندار خوزستان نیز درخواست دارم نسبت به این قضیه ورود کند و تکلیف مردم شهرستان شادگان در حوزه آبزی پروری را مشخص کنند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: ابزی پروری ، شیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.