احتکار پلاستیک

فردی که بیش از ۴۰ میلیارد ریال انواع کالا‌های پلاستیکی را احتکار کرده بود در قائم شهر دستگیر شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،  رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف انبار احتکار پلاستیک به ارزشی بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال در شهرستان قائم شهر خبر داد و گفت: در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق و احتکار کالا و در پی رصد‌های اطلاعاتی بعمل آمده ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان قائم شهر موفق به شناسایی یک محتکر انواع کالا‌های پلاستیکی در آن شهرستان شدند.

او افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی قائم شهر ضمن کشف انبار متعلق به متهم، پس از هماهنگی‌های قضائی و با همکاری کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت در بازید از محل مورد نظر مقادیر قابل توجهی کالای پلاستیکی کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان مازندران ارزش کالا‌های احتکار شده توسط متهم را بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ محمدپور هدف از احتکار و قاچاق کالا را منفعت طلبی و سوء استفاده از نیازمندی‌های عمومی دانست و از مردم خواست در صورت شناسایی محتکران و عاملان ایجاد ناامنی در نظام اقتصادی جامعه، مراتب را به مراجع قضائی و انتظامی اطلاع دهند.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار