توجه رهبر انقلاب باعث ایجاد روحیه خودباوری در بسیج شده است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بندر ماهشهر گفت: توجه خاصه رهبر انقلاب به بسیج سبب شده تا روحیه خود باوری در این «شجره طیبه» بوجود آید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رزمایش اقتدار بسیج در شهرستان بندر ماهشهر با حضور جمعی از مسئولین شهری و ائمه جمعه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندر ماهشهر به مناسبت هفته بسیج برگزار شد.

در ابتدا فرمانده ناحیه مقاومت این شهرستان گفت: بسیج همواره یار ولایت و همراه و هم مسیر رهبر انقلاب بوده است و اینکه امروز بسیج به چنین جایگاه ویژه‌ای در کشور دست یافته از منویات رهبری است.

سرگرد پاسدار علی فرحانی افزود: توجه خاصه رهبر انقلاب به بسیج سبب شده تا روحیه خود باوری در این «شجره طیبه» بوجود آید و همین روحیه سبب شده تا امروزه بسیج در تمامی عرصه‌ها خوش بدرخشد.

در ادامه فرماندار و رییس عالی شورای تامین گفت: هیچ شخصی نمی‌تواند دلاورمردی‌های بسیجیان را در ۸ سال دفاع مقدس فراموش کند، زیرا شاید اگر همت بسیجیان نبود در همان سال‌های ابتدایی جنگ تحمیلی قافیه را به دشمن می‌باختیم.

فریدون بندری افزود: امروز در حسینیه ثارالله شهرستان بندر ماهشهر و در حضور مقبره ۲ شهید گمنام باید بگوییم که مدیون رشادت‌های بسیجی وار این بزرگوارانیم و برگزاری این رزمایش‌ها برای قدردانی هرچه بیشتر از خانواده معزز این شهداست و امیدواریم که ما هم از رهروان حقیقی این شهدا باشیم.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.