فرماندار ویژه مهاباد:

دشمنان از وحدت بین جوامع اسلامی هراس دارند

فرماندار ویژه مهاباد گفت: دشمنان ما از اتحاد بین جوامع مسلمان به عنوان قدرت واقعی جهان اسلام هراس دارند و در تلاش برای جلوگیری از تشکیل این وحدت هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، عارف خدرلو فرماندار ویژه مهاباد در آیین اجتماع بزرگ بسیجیان مهاباد اظهار کرد: دشمنان و استکبار جهانی طی سالیان گذشته با استفاده از جنگ نرم و نفوذ در برخی از کشور‌های مسلمان سعی در ایجاد اختلاف و شکاف بین مسلمانان دارند.

وی با بیان اینکه در این بین بعضی از کشور‌های مسلمان نیز به بازیچه دست آمریکا تبدیل شده‌اند، اضافه کرد: ملت هوشیار ما در مقابل این تفکر که در قالب یکی از روش‌های جنگ نرم اتخاذ شده، هوشیار بوده و با وجود مذاهب و قومیت‌های مختلف در کشور، امروزه امنیت و آرامش کامل در ایران اسلامی حاکم است.

فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ظرفیت‌های کافی برای مقابله با زیاده خواهی دشمنان را دارد، گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری تحریم‌های ظالمانه اکنون به یک فرصت برای خودکفایی و توجه به تولیدات داخلی تبدیل شده و در همین راستا زمینه شکوفایی بسیاری از استعداد‌های بومی فراهم شده است.

خدرلو ضمن گرامیداشت هفته بسیج هم اظهار داشت: حضور و اهمیت بسیج در تمام دوران به ویژه در دوران جنگ تحمیلی و همچنین مقابله با شیوع کرونا غیر قابل انکار است.

وی بیان کرد: بسیجیان یکی از بازوان اصلی ستاد مقابله با کرونای شهرستان در دوران شیوع بیماری کووید-۱۹ بودند و در بحث سازندگی و محرومیت زدایی مناطق روستایی و کم برخوردار نیز خدمات شایان را به مردم ارایه داده و خواهند داد.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.