برگزاری رزمایش اقتدار بسیجیان استان قزوین

رزمایش اقتدار بسیجیان استان قزوین همزمان با هفته بسیج برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در رزمایش اقتدار بسیجیان استان قزوین، گفت: به همت نیرو‌های سپاه و بسیج و قرارگاه پیشرفت و آبادانی، بیش ۱۶۵ واحد مسکونی از ابتدای سال جاری به نیازمندان تحویل داده شده که برخی از آن‌ها برون استانی است و این خدمات با توکل بر خداوند متعال تحت رهنمود‌های مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم تداوم خواهد یافت.

سردار رفیعی آتانی خاطرنشان کرد: پروژه‌های سپاه در مناطق سخت گذر و برای برطرف کردن مشکلات آب کشاورزی و آشامیدنی، احداث پل و راه روستایی، اشتغال زایی و سلامت انجام می‌شود.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه سپاه در کنترل و مقابله با کرونا نهایت همکاری را با دانشگاه علوم پزشکی استان داشت و ۹۰ هزار نفر را در مراکز خود واکسینه کرد، تصریح کرد: سپاه استان قزوین با کمک خیّران استان، ۲۶۰ میلیارد تومان بسته‌های معیشتی به نیازمندان تقدیم کرده است.

سردار رفیعی آتانی با بیان اینکه بیش از ۶۰۰ برنامه در هفته بسیج در استان قزوین اجرا می‌شود، تأکید کرد: رزمایش جهادگران بسیجی یکی از برنامه‌های شاخص این هفته است که با حضور یک هزار و ۸۲ گروه جهادی در استان برگزار شد و آن‌ها برای خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم اعلام آمادگی کردند.

وی افزود: همچنین چند پروژه عمرانی با ۳۱۰ میلیارد تومان اعتبار در این هفته به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار