سود شرکت Dell از پیش بینی‌ها فراتر رفت

درآمد خالص شرکت Dell در سه ماهه سوم سال بیش از ۴ برابر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از reuters، شرکت Dell Technologies Inc (DELL.N) سازنده لپ‌تاپ‌ها اخیرا درآمد سه‌ماهه جاری خود را بالاتر از تخمین‌ها اعلام کرد که نشان‌دهنده تقاضای قوی برای رایانه‌های شخصی و سرور‌های شرکت‌هایی است که به سمت یک مدل کاری ترکیبی حرکت می‌کنند.

این شرکت گفت که انتظار دارد درآمد سه ماهه چهارم این شرکت بین ۲۷ تا ۲۸ میلیارد دلار باشد که این رقم نسبت به برآورد تحلیلگران که ۲۶.۲۳ میلیارد دلار بوده، بالاتر است. DELL بخاطر داشتن مجموعه‌ای متنوع از نرم‌افزار‌ها و وسایل سخت‌افزاری سود می‌برد و اکنون تلاش می‌کند تا از بازار‌های با رشد بالا مانند محاسبات لبه، ابر و مخابرات که از زمان شروع همه‌گیری کرونا مورد توجه است، استفاده کند.

شرکت Dell

درآمد بخش‌های زیرساختی این شرکت در سه ماه ۵ درصد افزایش یافت و به ۸.۴ میلیارد دلار رسید. بر اساس داده‌های Refinitiv، کل درآمد این شرکت ۲۱ درصد افزایش یافته است و به ۲۸.۳۹ میلیارد دلار رسیده، در حالی که میانگین تخمین تحلیلگران ۲۶.۸۲ میلیارد دلار بود. درآمد خالص شرکت در سه ماهه سوم منتهی به ۲۹ اکتبر بیش از ۴ برابر شد و به ۳.۸۹ میلیارد دلار یا ۴.۸۷ دلار به ازای هر سهم رسید، از ۸۸۱ میلیون دلار یا ۱.۰۸ دلار به ازای هر سهم در سال گذشته همچنین واحد محاسبات ابری تازه تاسیس Dell، VMware، در طول سه ماهه ۱۰ درصد افزایش درآمد داشته است.

در همین حال، رقیب دل در بخش رایانه‌های شخصی که شرکت HP Inc (HPQ.N) است، سود سه ماهه‌ای را در شرکت خود تجربه کرد که نشان دهنده این است که سود این شرکت بیش از چهار برابر شده است و به ۳.۰۹ میلیارد دلار رسید همچنین این شرکت در گزارشی افزود که واحد سیستم‌های شخصی‌اش ۱۳ درصد افزایش درآمد داشته است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار