امنیت دریای عمان را با بسیج مردمی پایه‌گذاری کردیم

فرمانده نیروی دریای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : اعتقادمان بر این است که امنیت و دفاع را باید مردمی کنیم و این کار را با بسیج دریایی پایه‌گذاری کرده‌ایم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درچابهار ضمن قدردانی از زحمات مردم در بحث بسیج دریایی و دفاع مردمی که همواره همیار نیروی دریایی سپاه بودند به خبرنگاران گفت: فصل تازه‌ای از اقتدار دریایی را پیش رو خواهیم داشت و امیدواریم روز به روز امنیت این منطقه حساس در مباحث اقتصادی که واقعا راهبردی است بیشتر شود.

به گفته وی، چابهار با توجه به نزدیکی به اقیانوس در کنار مردم شریف و باغیرت سیستان و بلوچستان می‌تواند یک نقطه حساس و مهم در کشور باشد.

فرمانده نیروی دریای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: امنیت در سواحل مکران و دریای عمان یک ضرورت است و در کنار نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی این امنیت فراهم می‌شود تا بتوانیم به مردم در این نقطه حساس خدمات‌رسانی کنیم. اینجا منطقه ماموریت نیروی ارتش جمهوری اسلامی است و پایگاه دریایی چابهار هم کاملا تحت هماهنگی لازم همکاری می‌کند.

وی تصریح کرد: روز به روز سعی می‌کنیم سرعت و بُرد شناور‌ها و موشک‌انداز‌ها افزایش پیدا کند تا پاسداران ما بتوانند ماموریتی که به آن‌ها واگذار می‌شود را به خوبی انجام دهند و این کار در حال انجام است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.