رئیس اداره کتابخانه‌های دزفول:

روستا‌های دارای جمعیت بالای هزار و ۵۰۰ نفر کتابخانه‌دار می‌شوند

جوروند گفت: برای روستاهایی دارای جمعیت بالای هزار و 500 نفر در صورت تهیه ساختمان از سوی روستاییان، کتابخانه راه اندازی می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا جوروند رئیس اداره کتابخانه‌های شهرستان دزفول با گرامی‌داشت هفته کتاب و کتابخوانی گفت: برای روستا‌هایی که جمعیت‌شان بالای یکهزار و ۵۰۰ نفر باشد با وجود ساختمان از خودشان که از سوی دهیاری یا خیرین تامین می‌شود، کتابخانه راه‌اندازی می‌کنیم.

او با اشاره به برنامه‌های متنوع که به مناسبت هفته کتاب از سوی کتابخانه‌های شهرستان اجرا شد افزود: برای مناطق کم‌برخوردار نیز اردو‌هایی تحت عنوان اردو‌های دانایی برگزار شده که شامل توزیع کتاب و اجرای برنامه‌های فرهنگی در این مناطق است.

رئیس کتابخانه‌های شهرستان دزفول در خصوص کتابخانه مرکزی نیز بیان داشت: این کتابخانه که شامل مخزن کتاب، سالن مطالعه خواهران و برادران، کافی‌نت، کافی‌شاپ، بخش نشریات و سالن آمفی تئاتر و... است در دو هزار و دویست متر زیربنا در حال تاسیس است.

عضویت رایگان، تجلیل از کتابداران، جشنواره رضوی و راه‌اندازی پیک کتاب از جمله اقداماتی است که بمناسبت هفته کتاب توسط تمام کتابخانه‌های شهرستان اجرا شد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.