افتتاح و کلنگ زنی ۶ طرح عمرانی در ریگان

با حضور نماینده شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، امروز ۶ طرح عمرانی در ریگان افتتاح و کلنگ زنی شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امین باقری، فرماندار ریگان در افتتاح و کلنگ زنی ۶ طرح عمرانی در ریگان که با حضور حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی، نماینده مردم شهرستان‌های بم، نرماشیر، فهرج و ریگان در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت، درباره این طرح‌ها گفت: امروز مدرسه ۳ کلاسه روستای رضوانیه با زیربنای ۲۵۰ متر مربع و با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح شد که ۶۵ دانش آموز می‌توانند در آن تحصیل کنند.

او با اشاره به اینکه زمین چمن مصنوعی روستای شریک آباد با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان با مشارکت صنایع خودرو سازی افتتاح شد، بیان کرد: بلوار شهید پور جعفری به متراژ ۱۳هزار متر مربع نیز به بهره برداری رسید. 

باقری از بهره مندی اولین خانوار ریگانی از گاز خبر داد و بیان داشت: تا کنون ۳ هزار علمک از سوی شرکت گاز در شهر ریگان نصب شده است.

باقری از کلنگ زنی مجتمع بزرگ آب رسانی به شهر‌های عباس آباد سردار، رحمت آباد و روستای سلطان آباد و سعدآباد و ۱۰ روستای دیگر با اعتباری معادل ۲۰ میلیارد تومان خبر داد و بیان داشت: زمین چمن مصنوعی روستای سعدآباد با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان و مشارکت اداره ورزش وجوانان و صنایع خودرو سازی افتتاح شد.

او با اشاره به افتتاح مجتمع بزرگ آب رسانی منطقه حمید آباد با اعتبار ۸۵ میلیارد تومان بیان داشت: طول خط انتقال این مجتمع، ۱۸کیلومتر است و با افتتاح آن، ۱۰ روستا از آب آشامیدنی سالم بهره مند می‌شوند.

او تصریح کرد: به زودی ۲ مجتمع آب رسانی دیگر در شهرستان ریگان افتتاح خواهند شد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار