رئیس رژیم صهیونیستی:

انگلیس باید همچنان درباره ایران سختگیری کند

اسحاق هرتزوگ از گروهی متشکل از صد قانونگذار انگلیسی خواست اطمینان حاصل کنند دولت آن‌ها همچنان در قبال ایران سختگیری می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  تایمز آو اسرائیل، در حالی که قدرت‌های جهان برای ازسرگیری گفتگو‌های هسته‌ای در وین آماده می‌شوند، اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی از گروهی متشکل از صد قانونگذار انگلیسی خواست اطمینان حاصل کنند دولت آن‌ها همچنان در قبال ایران سختگیری می‌کند.

وی در دومین روز سفر خود به انگلیس به نمایندگان پارلمان در کاخ وست مینستر مدعی شد: «درک ما این است که ایرانی‌ها برای این که کاری پیش ببرند [به وین]نمی‌آیند، بلکه می‌خواهند به سرعت به طرف ساخت بمب هسته‌ای حرکت کنند.»

هرتزوگ افزود: «وظیفه ابرقدرت‌ها این است که قوی باشند و روشن کنند که همه گزینه‌ها روی میز است. من از همه طرف‌ها می‌خواهم تا حد امکان در خصوص ایران سختگیر باشند.»

لندن هفته گذشته اعلام کرد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را یک سازمان تروریستی و حمایت از این گروه را غیرقانونی اعلام کرد. هرتزوگ نیز در ادامه استقبال صهیونیست‌ها، از این تصمیم قانونگذاران انگلیسی تشکر کرد.

این نشست را «گروه متحدان اسرائیل در پارلمان انگلیس» سازماندهی کرده بودند و نمایندگانی از تمام احزاب سیاسی اصلی انگلیس در آن حضور داشتند.

هرتزوگ اوایل دوشنبه با شاهزاده چارلز وارث تاج و تخت انگلیس برای گفتگو در خصوص تغییرات آب و هوایی، تهدیدات منطقه‌ای و آموزش هولوکاست ملاقات کرده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۹:۵۹ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
باید سیاستمداران ایرانی دیپلماسی قوی انها را یاد بگیرند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
بمیرید شما دیگه یه مشت آدم زبون نفهم نشستن روبروی ما
آخرین اخبار