مدیر کل دیوان محاسبات سیستان و بلوچستان:

بودجه استان برای تکمیل زیرساخت‌ها و تقویت سرمایه گذاری‌ها قرار گیرد

مدیر کل دیوان محاسبات سیستان و بلوچستان گفت:بودجه استان در خدمت توسعه راهها، بازارچه‌های مرزی و زیرساخت‌های فرودگاهی قرار گیرد تا شاهد توسعه سیاسی اقتصادی در منطقه باشیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  ابراهیم ویسی مدیر کل دیوان محاسبات سیستان و بلوچستان اظهار داشت: دیوان محاسبات وظیفه نظارت بر فرایند‌های مالی را بر عهده دارد و به عنوان بازوی نظارتی مجلس عمل می‌کند.

مدیر کل دیوان محاسبات استان با اشاره به مسئله بودجه استان، گفت: بودجه استان در خدمت تکمیل زیرساخت‌ها و تقویت سرمایه گذاری‌ها قرار گیرد و از ظرفیت‌های موجود بهره برداری حداکثری شود تا شاهد توسعه اقتصادی و سیاسی در استان باشیم.

ویسی افزود: سیستان و بلوچستان در برخی از شاخصه‌های توسعه مانند راه آهن، گاز و زیرساخت‌های راه از دیگر نقاط کشور عقب‌تر است بنابراین جذب به موقع اعتبارات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه، در جنگ تمام عیار اقتصادی فرصتی برای اشتباه نداریم، تصریح کرد: فرصت‌های سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و صنایع تکمیلی باید جدی گرفته شود و از خام فروشی مواد معدنی جلوگیری شود.

مدیر کل دیوان محاسبات استان از تعیین تکلیف ۱۰۰۰میلیارد تومان اعتبار بلا تکلیف در سال گذشته خبر داد و گفت:تامین کالا‌های اساسی از جمله مرغ مصرفی در داخل استان و رسیدن به خود کفایی نیز یک ضرورت است بطوریکه بدلیل کمبود مرغداری در استان ۷۵درصد مرغ مصرفی از دیگر نقاط وارد استان می‌شودو در طول سال شاهد کمبود‌هایی در استان هستیم.

ویسی افزود: در این راستا با رایزنی‌هایی که با اداره آب و جهاد کشاورزی انجام دادیم تعداد ۱۰۰۰نقطه برای پرورش مرغ در استان تعریف شده که برخی از آن‌ها شروع بکار کرده اند و برای برخی موافقت اصولی صادر شده است.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در مطالبه گری و توسعه استان تصریح کرد: رسانه‌ها با مطالبه گری زمینه را برای رشد و توسعه استان فراهم کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار