حقوق به نام وزارت نفت، به کام نجومی بگیر/ انتشار اسناد پتروشیمی امیرکبیر به دستور وزیر کار؟

انتشار اسناد مرتبط با پرداخت حقوق‌های نجومی در شرکت پتروشیمی امیرکبیر حواشی را به همراه داشته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ در اردیبهشت ماه ۱۳۷۷، شرکت ملی صنایع پتروشیمی اقدام به تاسیس شرکت پتروشیمی امیرکبیر به عنوان یک شرکت سهامی عام کرد تا این شرکت، مسئولیت اجرای طرح اُلفین ششم که از طرح‌های مصوب برنامه پنج ساله دوم شرکت ملی صنایع پتروشیمی محسوب می‌شد را بر عهده بگیرد.

به صورت کلی، ترکیبات موجود در نفت خام به چهار دسته پارافین‌ها، الفین‌ها، نفتا و آروماتیک‌ها تقسیم می‌شود. الفین‌ها به دلیل واکنش‌پذیر بودن ترکیباتشان محصولات متنوعی را شامل می‌شوند و تقاضا برای آن‌ها در سطح جهان رو به افزایش است.

مجتمع تولیدی این شرکت که در جنوب منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر ماهشهر و در زمینی به مساحت ۵۵ هکتار واقع شده است، در بهار ۱۳۸۴ به افتتاح رسمی رسید و به عنوان تولیدکننده متنوع‌ترین محصولات الفین پلیمری، شامل پلی اتیلن سنگین، پلی اتیلن سبک، و پلی اتیلن سبک خطی در سطح کشور شناخته می‌شود. محصولات تولیدی پتروشیمی امیرکبیر، در ساخت لوله، کابل، کیسه‌های متنوع پلاستیکی، بشکه‌های حمل مواد شیمیایی و غذایی، کیسه‌های بسته‌بندی، پوشش حوضچه‌های آب و فاضلاب، ظرف‌های روغن، شیر و آبمیوه، لاستیک مصنوعی و پلیمر‌های مقاوم دیگر به کار می‌روند.

مالکان عمده این شرکت نیز طبق اعلام سایت رسمی پتروشیمی امیرکبیر، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین سازمان بازنشستگی کشوری هستند.

پتروشیمی امیرکبیر

اکنون چند روزی می‌شود که مجری طرح اُلفین ششم کشور، درگیر حاشیه‌هایی شده است. ابتدا اخباری مبنی بر پرداخت حقوق‌های نجومی به مدیران شرکت پتروشیمی امیرکبیر انتشار یافت و سپس،  ظهر روز چهارشنبه ۲۶ آبان ماه، خبر عزل دو نفر از مدیران نجومی بگیر از سوی محمد بهمئی مدیرعامل جدید این شرکت و انتصاب دو مدیر دیگر به جای آن‌ها منتشر شد.

خبری که فریدون بندری سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر، بلافاصله درباره آن توضیح داد: بر اساس ابلاغیه استانداری خوزستان، هیچ یک از رؤسای ادارات و مدیران عامل شرکت‌هایی که به نوعی وابستگی به دولت دارند، اجازه عزل و نصب در هیچ یک از سطوح مدیریتی بدون هماهنگی با استانداری خوزستان را ندارند.

او افزود: با توجه به اعلام دستورالعمل مذکور به مدیرعامل فعلی این شرکت، لازم است نسبت به بررسی و تعیین تکلیف احکام صادره اقدام فوری صورت گیرد. مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر در تماس تلفنی ، هر گونه صدور حکم و تغییرات احتمالی مدیریتی در این شرکت را تکذیب کرده بود.

این تکذیب از سوی فرماندار بند ماهشهر در حالی صورت گرفت که شرکت پتروشیمی امیرکبیر تصاویر مربوط به احکام مدیران جدید را روی سایت خود بارگزاری کرده بود!

پتروشیمی امیرکبیرپتروشیمی امیرکبیر

روز گذشته، یکم آذرماه نیز، چهار سند مربوط به حقوق‌های نجومی سه تن از مدیران این شرکت در فضای مجازی منتشر شد که واکنش‌های زیادی را در پی داشت. مبالغ حقوق این مدیران طبق این اسناد، ارقام ۸۴، ۱۲۵، ۱۵۰ و ۲۱۵ میلیون تومانی را نشان می‌دهد.

پتروشیمی امیرکبیر

پتروشیمی امیرکبیر

پتروشیمی امیرکبیر

پتروشیمی امیرکبیر

آیا اسناد منتشر شده فاقد اصالت یا جعلی است؟

موضوعی که روابط عمومی شرکت پتروشیمی امیرکبیر حتی حاضر به ارائه توضیحات درباره آن به خبرگزاری رسمی سازمان صداوسیما هم نشد. پیگیری‌های ما هم از انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی بی نتیجه بود. البته سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بلافاصله در این رابطه اطلاعیه‌ای را منتشر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: «به آگاهی می‌رساند براساس اطلاع واصله از مراجع ذیصلاح و پیرو بررسی‌های انجام شده، اسناد منتشره، فیش حقوقی نبوده و فاقد اصالت از این لحاظ است. ضمن آنکه طبق اطلاع داده شده برخی از ارقام مربوط به مزایای غیر مستمر مندرج در این تصاویر اساسا مرتبط با پرداخت‌های سنوات گذشته بوده که بصورت تجمیعی در یکماه منظور شده است.

لازم بذکر است برابر مقررات جاری، دریافت هر گونه حقوق و مزایا در مجموعه‌های صنعت که تابع مقررات حقوق وزارت نفت می‌باشند، سقف مشخصی تعریف گردیده که برای همگان لازم الاجرا است.

این روابط عمومی ضمن استقبال از شفافیت اطلاعات و لزوم نظارت و پایش عملکردها، بر نقش مهم رسانه، بعنوان ابزار اطلاع رسانی و فرهنگ ساز و هدایت گر جریان فکری جامعه و ارتقاء سطح اعتماد عمومی از طریق ارائه اخبار دقیق، بر اخلاق مداری فضای رسانه‌ای تاکید می‌نماید».

همچنین در برخی از رسانه‌های غیررسمی نیز گفت‌و‌گویی از یکی از این سه مدیر منتشر شده که ادعا کرده است، این اسناد جعلی هستند.

فرهاد رحیمی، مدیرمالی سابق پتروشیمی امیرکبیر که ابهامات موجود درباره برکناری او نیز در این خبر شرح داده شد، گفته است: «با پرداخت کارانه و همه آیتم‌های دیگر هم امکان دریافت مبلغی بالاتر از ۶۱ میلیون تومان (سقف حقوق نفت) وجود ندارد. نشانه‌هایی در عکس منتشر شده وجود دارد که موضوع را برای اهالی صنعت که با فرمت فیش‌های حقوقی شرکت‌های پتروشیمی و وزارت نفت آشنا هستند، روشن می‌سازد.

او افزود: اولین نکته در این جعل بزرگ این است که فیش حقوقی نفت دارای رمز بوده و مثلا برای حقوق پایه کد ۱۰۱، بدی آب و هوا کد ۱۰۲ و برای سایر موارد نیز به همین شکل درج می‌شود. همچنین نکته دیگر اینکه در تمام فیش‌های حقوقی کسورات (اقساط وام‌هایی که اخذ شده و کمک به نهاد‌های حمایتی و…) بیشتر از بیمه و مالیات هستند، دقیقا بر عکس چیزی که در این سند جعلی درج شده است.

رحیمی ادامه داد: اختلاف شکلی و محتوایی این فیش با سایر فیش‌های وزارت نفت به گونه‌ای است که برای مثال موضوع آخری که این جاعلان در جعل خودشان رعایت نکرده‌اند، این است که در هیچ فیش حقوقی عنوانی به نام کارت هدیه وجود ندارد، نکته‌ای که به نظر می‌رسد تهیه کنندگان این فیش حقوقی ساختگی به دلیل دستپاچگی برای تخریب مدیران بومی فراموش کرده و با اعداد و ارقام ساختگی تلاش کرده‌اند هر چیزی که در مشت دارند را برای تخریب رو کنند.

او گفت: با توجه به روندی که از هفته‌های گذشته در پتروشیمی امیرکبیر آغاز شده و طی روز‌های اخیر شدت گرفته، احتمال انتشار اسناد ساختگی مشابه برای اتهام‌زنی به سایر مدیران وجود دارد، هرچند که به نظر می‌رسد شهروندان با عوامل اصلی این اتهام زنی‌ها و مقاصد و اهدافشان آشنا شده‌اند. موضوع از طریق مراجع قضایی در حال پیگیری است و از عوامل و منتشرکنندگان فیش حقوقی جعلی در دادگاه طرح دعوی نموده است».

پاسکاری حقوق کارکنان صنعت پتروشیمی میان دو وزارتخانه

در توضیحات سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و فرهاد رحیمی، اشاره آن‌ها به قوانین حقوق و دستمزد وزارت نفت است؛ در حالی که سهامداران اصلی پتروشیمی امیرکبیر، شرکت‌های وابسته به وزارت کار یا بخش خصوصی هستند و اثری از وزارت نفت در بین سهامداران این شرکت دیده نمی‌شود. بنابراین، با فرض صحت ادعا‌های مطرح شده پیرامون جعلی بودن اسناد، سوال این جاست که چرا حقوق این افراد بر اساس ضوابط وزارت کار محاسبه نشده است؟

مسئله اجرای ضوابط مرتبط با نیروی انسانی بر اساس قوانین وزارت نفت یا وزارت کار، موضوعی است که بخش زیادی از کارکنان صنعت پتروشیمی نسبت به آن گلایه‌مند هستند؛ به ویژه کارکنان شرکت‌هایی که در گذشته تحت تملک وزارت نفت در شرکت ملی صنایع پتروشیمی بوده و در روند خصوصی سازی، به بخش خصوصی واگذار شده اند.

از آن جا که سهامدار عمده پتروشیمی امیرکبیر، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی محسوب می‌شود، برخی شایعات فضای مجازی نیز حاکی از آن است که انتشار این اسناد با دستور وزیر کار به منظور شفاف سازی و مبارزه با فساد صورت گرفته است. موضوعی که توئیت احمد خانی نوذری، معاون امور اقتصادی این وزارتخانه، می‌تواند مهر تاییدی بر آن باشد.

نوذری ساعاتی پیش نوشت: «بخش زیادی از مبالغ فیش‌های نجومی در شرکت‌های زیرمجموعه وزارت کار از محل کارت هدیه و سکه بوده است، با ابلاغ وزیر محترم در هفته گذشته، هر گونه خرید و اعطای سکه، کارت هدیه و بودجه محرمانه ممنوع می‌باشد. در این خصوص تاکنون سه نفر برکنار شده اند».

پتروشیمی امیرکبیر

حالا صبح امروز دوم آذرماه عبدالملکی وزیر کار بخشنامه ای تحت عنوان ممنوعیت خرید سکه و کارت هدیه در دستگاه های زیر مجموعه وزارت کار را صادر کرده است.

حقوق به نام وزارت نفت، به کام نجومی بگیر/ انتشار اسناد پتروشیمی امیرکبیر به دستور وزیر کار؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۲۳:۰۲ ۱۴ اسفند ۱۴۰۰
مملکت قانون نداره ک اگر قانون داشت یه وام ودیه مسکن رو ب بدبخت بیچاره ها میدادن اونوقت حقوق و وام های نجومی ب این مادمای دولت میدهند این چ مملکتی است عدالت درش وجود ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
داریم ورشکست میشیم فقط برای مردم و حقوق بگیرهای معمولیه ! مستمر بگیرهایی هستن که هم دارن حقوق پدر رو هم مادر رو میگیرن هم اینکه خودشون مشغول کارند حداقل یکیشو بدین ! کجای کارین!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
این بیچاره ها حقشونو میگیرن هرکی ناراحته بزار بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
جالبه.همه شرکتهای دولتی زیانده و مصرف کننده و سربار خزانه هستن حقوق صدها میلیونی هم‌میدن.شرکتها رو به نحو احسن خصوصی کنین مالیات بگیرین هرچقدر هم حقوق میدن دخالت نکنید.اخه تا کی باید همه چیز از شرکتها تا تیمهای زیانده دولتی باشن و از خزانه ارتزاق بکنن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
آقا فله ای نمیشه خصوصی سازی کرد. طرف رفته شرکت خصوصی زده به فوق لیسانس مکانیک دانشگاه شریف داره ماهی ۴ میلیون میده. اگر اروپا خصوصی سازی کرده و موفق بوده چون قوانین مناسبی هم برای خصوصی سازی داره. حداقل حقوق پرداختی و میزان پرداختی و مالیات حقوق ها در همان شرکت خصوصی کاملا شفاف و مشخصه.
Iran (Islamic Republic of)
محمد. ن. ک
۰۷:۳۳ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
مقصر اصلی رؤسای جمهور ایرانه که بودجه زیر دستشون بوده و هست و می دونن کیا و کجا حقوقای نجومی میگیرن ولی عمدا کاری نمیکنند.چرا وزارت نفتیا و خاصه وزیر نفت بودجه ملی نفت را اینچنین حیف و میل می کنند و جوان های تحصیلکرده مملکت بیکار باشند؟؟
تنها راهش اینه که با کارمندای وزارت نفت مثل بقیه ی کارمندان دولت رفتار بشه و حقوقاشون رو، دولت با علم و اطلاع از دریافتیشون واریز کنه.
مگه نفت و گاز ارثیه پدرشونه که یه معلم 5 میلیون بگیره و یه کارمند ساده ی وزارت نفت حداقل 15 میلیون؟ کجای این، عدالت در پرداخت حقوق کارمندان رو میرسونه جناب رئیس جمهور!!!!!!
چه کسی باید حقوق کارمندان رو همسان سازی کنه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
یکی تورو خدا حقوق کارکنان وزارت دفاع رو منتشر کنه. آقا من و همه همکارام آخرین باری که تونستیم ماشین بخریم سال ۹۰ بود...!! به جای اینکه به یه مفت خور ماهی ۲۰۰ میلیون حقوق بدن یه فکری برای کسانیکه امنیت و قدرت دفاعی برای مملکت تامین می کنند بنمایند. دارم وام میگیرم که سر و ته برج را به هم برسانم. ۳۰ سال ممنوع الخروجی، ۳۰ سال سرکشی های امنیتی به درون زندگیت چقدر می ارزه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
تا مظلوم نباشه ظالم پا نمیگیره ، از ماست ک بر ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
من اگر مسئول میشدم میخوردم ولی تک خوری نمیکردم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۲۸ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
احسنت آقای رییسی پرچمدار مبارژه بافساد باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ.واقعا بهش امید داشتی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
چند روز پیش یکی اومده بود اداره گاز . گاز خانه اش را قطع کرده بودند . به رئیس اداره التماس می کرد اجازه بدهند قسطی پرداخت کند ولی آقای رئیس قبول نمی کرد . می فرمودند امکانش نیست . من به اقای رییس گفتم . " آقای رئیس شما را بخدا به مردم کمک کنید ،من خودم کارمندم و ماهیانه ۸ میلیون حقوق می گیرم . الان پولی توی جیبم ندارم . ایشان هم فرمودند : من هم ۸ میلیون می گی رم . بهش گفتم اگر راست می گویی ،فیشت را بیار ببینیم ؟ برگشتند و به من گفتند : مگر تو چه کسی هستی که فیش حقوقم را به تو نشان بدهم !"
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
مرگ براسرایل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
!چی زدی داداش!توی خونه دزدی شده به همسایه فحش میدی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
ماشاالله یکی دزدتر از یکی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
تتهاامیدماآقای رییسی است کهعدالت رااجراکنه ودست اختلاسگران ونجومی بگیران راازبیت المال قطع کند خداییش دزدان قدیم شرف دارندبه اختلاس گران امرازی که اسم دزدی خودرااختلاس گذاشته انددزدازدیواریکی بالامیره امااختلاس گرازهمه ملت دزدی می کنه وبیت المال راچپاول وحیف ومیل می کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
حقوق معاون دبیر با ۱8 ساعت تدریس و حق مدیریت 7 تومن ، زنده باشید برادران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
بعد ما برای یه ودیعه مسکن باید ۶ ماه منتظر باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
خوشحالم که در دولت آقای رئیسی برخورد با دانه درشت ها باشدت داره ادامه میابد
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۶:۵۷ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
حالا فکر کردیت حقوق نجومیها رو ازش کم می کنن نخیر مالیات رو از هر لحاظ می بندد به کمر پشت ملت بینوا از هر چیزی برای کسری بوجه سالیانه مالیات می گیرن از سیگار کشیدن چای خوردن کبریت خریدن راه رفتن نفس کشیدن خوابیدن شبها و غیره و ذالک تا مهریه زنان هر کسی یه خانه داره داره قسطشو میده از چندر غاز ته حساب سرپرستان مستمری بگیران فوت شده بینوایان بازنشستگان و خلاصه از هرچیزی مالیات می گیرن ثروتمندان جامعه هم که کلا کارشون پیچوندن و درور زدن قانون به هر نحوی که مالیات نمی دهند نجومی بگیران هنرپیشگان سینما کشاورزان دامداران فوتبلیستای میلیاردی بگیرم هم که مالیات نمی دهند چونکه تولید ضعیف میشه این میون می مونن ملت بینوایان که مثل کارتون شیرشاه و رابین هود و داروقه شیرشاه که ملت بینوا رو سرکیسه می کرد مالیات می گیرن چرا که بینوایان همه تاجر هستند تا میشن جر می خور پشتشون بهشون میگن تاجر برای همین باید مالیات بدهند . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
خوب نمایندگان مجلس هم اینقدر حقوق میگیرن حالا او پولها و امتیازاتی خاص که میگیرن به کنار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
تا دست خیانت کاری رو می شود بازار تکذیب بجای دستور بررسی داغ می شود تا خود دولت دست از بی صداقتی و بی عدالتی بر ندارد همه چیز در نطفه خفه شده و ماست ملی می شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
متاسفانه خیانت ها در دولت روحانی بسیار زیاد است و خودش یک گروه جدی و فعال و باقدرت می خواهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
فقط روحانی؟الان بیشتر از سه ماهه رییسی اومده قیمت خودرو 70 درصد بالاتر رفته.نمیتونست کاری بکنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
چه مجازات راحتی؟ طرف استعفا بده بره خانه اش، آگه من بودم الان دست و پام رو قطع می کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
باور کنید اگه جلو این حقوق ها در همه سازمان‌ها گرفته نشه به این امید نباشین که اقتصاد کشور درست بشه،
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۲۶ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
فقط اون ردیف بدی آب و هوا!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
سلام
اداره گاز قزوین هر روز بیشتر فاسد میشه و با تغیر دولت هم تغیری در مدیریت ایجاد نشده
به هر چی که می پرستید بیاید این بی عدالتی ، نا برابری ، پارتی بازی ، کثافت کاری ها را جمع کنید....
همه ی کارمندان ارشد استخدامی که با نام بیمه تکمیلی دندانپزشکی دزدی های چند میلیونی کردن( همه اشخاص هم مطلع شدن) اما آب از آب تکون نخورد...
واحد HSE هم رئیس ناشایستی داره چون به شدت نابرابری عدالتی ایجاد کرده.
خواهش میکنم انعکاس بدید و بیایید گزارش تهیه کنید تا شاید مسئولین از خواب بیدار بشوند....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
بله دزدی و فساد در ادارات بیداد می‌کنه مخصوصا اداره گاز قزوین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
دوست و همشهری من تمام ادارات همینطوریه خانه از پای بست ویران است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
ببینم رسانه عمومی ملت ؛اگر تعریف کنم انتشار میدی!باشه مرسی که نوش جان کردید و به ریش کل ملت خندیدید
Germany
ناشناس
۱۵:۱۷ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
این ارقام که عددی نیست ... حقوق های بالای یک میلیارد تومان در ماه هم داریم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
بخورید و نوش جان کنید ولی اصراف گناه هست!فقط روی سخن با مردم هست و بس،اقایون مشکلی ندارن ،بزنید بر بدن الی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
اگر نفت هست مال تک تک مردم ایران است گه مال کارمندانش.به خدا این ۱۲۰ میلیون تومن در یک ماه میتونه ماهی یک ميليون تومان به ۱۲۰ خانواده فقیه نه مال یک مفتخور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
تقصیر خود ما مردمه که سالهاست در مقابل این ناعدالتی ها سکوت کردیم.نیاز به یک انقلاب عدالت علی علیه‌السلام داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
چه بخور بخوریه!اینا حرام و حق الناس که نیست!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
برای فریب جوانان و افکار عمومی و پوشش عدم تامین بودجه وزارتهای مهم مانند وزارت بهداشت و آموزش و پرورش، دایم از حقوق های نجومی پزشکان و رتبه بندی معلمان حرف میزنید. من یک پزششک عمومی شاغل در سازمان انتقال خون در اراک هستم که با سابقه خدمتی بالا ماهانه 10 میلیون و 900 هزار تومان حقوق و 25 ساعت اضافه کار انجام شده( معادل 27000*25 با کسر مالیات=607 هزار تومان) دریافت میکنم که معادل 406 دلار امریکا و سالانه معادل حدود 5000 دلار دریافت میکنم. این در حالیست که در گزارش شما مشخص است که من با کاری پر استرس و ویران کننده و در عین حال ضروری چه مقدار و این افراد چه مقدار دریافت میکنند. این در حالیست که افرادی که حقوق های عجیب و غریب دریافت میکنند هزاران برابر این تعداد هستند. حالا یک نفر عادل و بالغ و باسواد بنشیند و از حاکمیت بپرسد چرا این وضع بر کشور حاکم است. البته جوابهای افراد دارای منافع مشخص است ولی علت این همه نا به سامانی نبود نطام شفاف و دست بر نداشتن از روندهای منحرف اداره کشور است. البته من خودم مسئول وضعیت خراب مالی و شغلی خودم هستم و پلایه های من فاقد ارزش است و باید خودم به حال خوودم فکر کنم. اول از همه به تمام جوانان از جمله پزشکان جوان توصیه میکنم که استخدام دولت نشوند زیرا دولت بی اخلاقترین کارفرمای ممکن است. دوم آن که اگر جوانی میخواهد استخدام شود در سازمانی باشد که جای بریز و بپاش داشته و کارش مهم و در رابطه با ارباب رجوع نباشد
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۳:۳۷ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
شما پس کارانه ی دکترهای بیمارستان های دولتی را ندیدی اکثرا بالای 200 میلیون تومان؟
Iran (Islamic Republic of)
ناصر طهماسبی
۱۴:۵۵ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
سلام، ای کاش یک سری هم به حقوق های نجومی در شرکت مس در استان کرمان، زده می شد، حقوق هایی که چه مشکلاتی به مردم شهرستان ها ی شهربابک و دیگر شهر ها بوجود آورده، مانند قیمت های نجومی زمین ، اجاره مسکن، چون این شرکتی ها با هر قیمتی زمین ها را می خرند و بیچاره جوانانی که با اندوه نظاره گر هستند. انگار معادن مس ملک شخصی اند.چرا ؟چرا؟ و چرا این همه تبعیض و بی عدالتی در این مملکتی که این همه شهید دادده است. چرا در این شرکت باید یک آدم که دو کلاس درس نخوانده، چند برابر یک فوق لییسانس در آموزش و پرورش حقوق می گیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
می گویند چرا ایران فقیر دارد
چه بسا کسانی هستند با حقوق های نجومی حقوق مستضعفان را پایمال می کنند و برای خود زندگی های لاکچری و لوکس تشکیل می دهند
فردای قیامت باید پاسخگو باشید
تا کی اختلاف طبقاتی
تا کی تبعیض
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
منتظر قیامت نباشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
تنها راه علاج مشکل واریز حقوق
اینست که فقط و فقط توسط وزارت دارای است و باید تمامی حقوق کارمندان از این ممر پرداخت شود تا هر دستگاه با توجه به داراییها و املاکش به کارکنانش حقوق ندهد و عدالت رعایت شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
بصورت فوری تکذیب میشه و میگن جعلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
اتفاقا اخبار ۲۰:۳۰ بود نشون داد تکذیب کرد مدیر پتروشیمی خخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
از آقای رئیسی بزرگوار بیشتر از این انتظار میرفت که با تمام توان با چپاولگران و خیانت کاران دولت روحانی که خون ملت را در شیشه کردند خیلی زودتر از این برخورد کند وتمام مدیران و مسئولان دولت روحانی را به خاطر خیانت هایی که به ملت وکشور کردند واقعا برخورد کند وبا هر کسی هم که از این آقایان حمایت میکند هر کسی که باشد نمایندگان مجلس ویا مدیران و وزیران هم برخورد کند اما متأسفانه هنوز برکنار نشدند و به خیانتهای خود هم به اسم دولت رئیسی بزرگوار ادامه میدهند که ملت وقتی این آقایان را در مسند قدرت میبینند واقعا نا امید ودلسرد میشوند آقای رئیسی بزرگوار اعتماد به خیانتکاران وجنایتکاران دولت روحانی ظلم به ملت وکشور است تا بیشتر از این به ملت وکشور ضربه نزدند فکری به حالشان بکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
ریش ملت ایران بخندین
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۴:۳۹ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
آیا وظیفه رسانه نیست در خصوص بازگردانی این اموال به ناحق تصاحب شده هم اطلا رسانی کند . آیا نباید مابه التفاوت حقوق از این افراد پس گرفته شود.
یا اینکه هر کسی خورد زرنگ بوده و خبری از باز پس گرفتن نیست
United States of America
ناشناس
۱۵:۵۵ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
داداش دلت خوشه! پس بدن!!! همین که بعد از این همین رو نگیرن شاهکاره! که میگیرن :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
دوست عزیز کسانی که باید با این نجومی بگیران برخورد کنند خودشان نجومی بگیر هستن اگر نبودن برخورد با این مفتخورها وکندن ریشه انها کار یک هفته است که کلا از سیستم دولتی وبانکی ریشه کن شوند اراده ای وجود ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
خواهشا دوستان عزیزی که حقوقشون پایینه و بعد از دیدن این فیش حقوق این حضرات از کارمندان و کارگران نفت دلگیر نشن و فکر نکنن که پرسنل نفت هم بله درامد انچنانی مثل این حضرات دارن، این چند نفر هستن که باعث میشن بقیه هم به اتش اینا بسوزن ،
United States of America
ناشناس
۱۵:۵۷ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
صنایع نفتی و پتروشیمی، بانکی و مالی، پزشکی و معدنی در این کشور جولان میدهن. کشور واس ایناس! :)
Iran (Islamic Republic of)
مهری
۱۳:۵۷ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
سلام کاش یه سری هم به حقوقهای مدیران تامین اجتماعی خصوصادربیمارستاهای تابعه دراستانهای جنوبی میزدندتا بببینندچطوربا سوءاستفاده از حقوق کارکنان برای خودشون پاداش وحقوقهای 150 میلیونی ترتیب میدن !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
بله از حقوق کارگران بیچاره و زحمتکش برای خود رزندوزی می کنند
کجای این مورد با اسلام و عدالت سنخیت دارد؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
من کارمند شرکتی تامین اجتماعی هستم اینجا نیروی صفر کیلومتر هم در سال بالای 150 مجموع دریافتی هاش هست
اینجا معادل حقوق من فقط اضافه کار الکی میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
من بیکارم مهندسی شیمی ارشد خوندم
خدا حقمونو بگیره
United States of America
ناشناس
۱۵:۵۴ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
شما باید خودت بری جایی که برات ارزش قائلن
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۳:۴۹ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
شک نکنید حقوقهای وزارت نفت نجومی هستن جز کارگران نفت ،باید شفاف سازی کنند .
اینها را میگن برای فریب افکار عمومی
United States of America
ناشناس
۱۵:۵۸ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
یکی نفتیا بد بختن یکی هم بانکیا :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
از اینها زیاد هست کافیه بگردی تازه کسری بودجه جبران می شود،
مدیر 200 میلیون
پزشک 1 میلیارد
تاجر 10 میلیارد
معلم 4 میلیون
کارگر 2.9 میلیون
این همه عدالت رو هضم نمی کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
البته منظور از تاجر اونایی هستن که با ارز ۴۲۰۰ تجارت میکنن وگرنه تاجر پال ست و حلال خور زیاد داریم
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۶:۴۳ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
یارانه بگیر بینوای 45/500 تومانی یادت رفت بنویسیش توی لیستت . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
۷ صبح تا ۱۰ شب روزی ۱۰۰ تومن
موندم بدم نون اب بدم پوشک بچه بدم مدرسه بچه ...
ای حقوقا یه برج بدن من گریم میگیره خو با شرفا چطور میخورین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
خیلی راحت ،به ریش من و شما هم می خندن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
سامانه شفافیت حقوق ومزایا چی شد هیچ خبری ازآن پخش نمی کنید وسوالی بابت این سامانه از مسئولان نمی پرسید
United States of America
ناشناس
۱۵:۵۸ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
اون سامانه برای کارگران هست که اگر رفتن یه جا دیگه برای شغل دوم مالیات نپیچوینن :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
نمایندگان و وزرای غارتگر دوست ندارند غارتگریشان رو شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
نوش جونشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
از اقوامی خخخخ
United States of America
ناشناس
۱۵:۵۹ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
یه کامنت منطقی برای این کشور :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
خوب اگر این فیشها ساختگی است . اصل آنرا بگذارید تا تفاوتها مشخص بشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
بلاخره فیش حقوقی جعلی بودن یا اصلی ؟؟
United States of America
ناشناس
۱۶:۰۰ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
حالا این و تکذیب نکردن دچار یاس فلسفی شدی :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
کارگرررررمممممم ماهی ۲۲۰۰ اخه به کی بگیم الهی سرطان بگیرننننن
United States of America
ناشناس
۱۶:۰۰ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
نمیگیرن یه ابم روش می خورن به ریش بقیه میخندن :)
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۱۳ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
بخدا خسته شدیم از این همه بی عدالتی
United States of America
ناشناس
۱۶:۰۱ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
بی ادب! می دونی در مورد کجا صحبت می کنی :(
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
خوب آخر نامه پس چیه؟ "صرفاً در موارد خاص با امضای فلان خر" خوب تا حالا هم همین بوده دیگه، همه اینها مدعی که صرفا موارد خاص با تایید فلان خر هستند جانم!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
شما که انقدر پیگیر حقوقهای نجومی هستید یک سوال بپرسم پیگیر حقوقهای کم هم باشید بعضی ها حقوق کمتر ۲ میلیون میگیرند انقدر نگید حقوق نجومی در همین برنامه این اقایونی که پیگیر حقوقهای نجومی هستند پیگیر باشید حقوقهای کمتر را
United States of America
ناشناس
۱۶:۰۲ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
پیگیری حقوق کم آب و نون نداره :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
مگه شرکت نفت دولتی نیست؟مگد کارکنانش کارمند دولتی نیستن؟چرا من معلم که سال آینده بازنشسته میشم تمام حکمم ۹میلیوگ تومن هست؟اینجوری حکومت را برای امام زمان آماده می‌کنند؟اینها خودشون از مردم ایران خجالت نمی کشن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
برو خداتو شکر کن
Iran (Islamic Republic of)
Saeid
۱۳:۳۴ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
9 تومن میگیری مزایای فرهنگیان هم داری تابستان هم بیکاری نصف شیفت هم سرکاری ما چه بگیم 12 ساعت در روز کار میکنیم برای 3 تومن و حداقل بیمه بدون هیچ مزایایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
با کلاس های خصوصی به بیست میلیون میرسه حقوقت
United States of America
ناشناس
۱۶:۰۳ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
داداش معلمی که شاهانست! ببین بقیه با چی زندگی می کنن شاهنشاه :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
دو ساله تو خونه نشستن تازه ناراحتن چرا حقوقشون كمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
خوش بحال شما معلمان
همش تعطیل
ما صبح زود میریم شب برمیگردیم خونه نمیدونیم زندگی چیه تازه با فوق لیسانس آزمون دادم جایی قبول شدم
خدا رو شکر
اما بنظرم معلمان خیلی ناشکری میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
داداش شما 9میلیون می گیری بازهم ناراحتی من ماهی 2500 می گیرم!
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۱:۴۸ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
وظیفه حکومت برقراری نظم و عدالته . هر کس دیگر هم باشه از این بیشتر هم میبره. چرا؟ چون ما حاکمان خوب نداریم که نظم و عدالت را برقرار کنن . در اینجا باید لعنت فرستاد بر مسببان نه نجومی بگیران.
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۳:۵۵ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
خانه از پای بست ویران است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
به قول فریبرز ؛کجای کاری خخخ
United States of America
ناشناس
۱۶:۰۳ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
بازم بهت رو دادن بی ادب شدیا :)
Canada
علی کاکولوند
۱۱:۴۲ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
با سلام ... به خدا ما خانواده ۵ نفره هستیم ۶ میلیون حقوق میگیرم بچه هام و خانواده ام آرزوی همه چیز توی دلشون مونده حقوقی که تا دهم هم کفاف زندگی نمیده کرایه خونه و پرداخت قرض مغازه ها به خدا گرفتن این جور حقوقها نه حداقل حقوق که بتونیم زندگی روزانه را بچرخونیم آرزوش توی دل ما مونده با شغلی که شب و روز سرکارباشی و درجهت تامین امنیت همچنین نجومی بگیرانی که خانوادهاشون در بهترین شرایط و نازونعمت زندگی میکنن را تامین کنیم بر باعث وبانی اینجور تبعیض های لعنت که ماباید شبوروز سرکارباشیم عشق و حالش مال کسای دیگه باشه خانواده و فرزندانشان دربهترین شرایط و بهترین نفریح ها و بهترین خانهای لوکس و بابهترین اقلام و وسایل زندگی کنن و ما آرزوی داشتن حتی یک ماشین لباسشویی و یک تلویزیون ال دی توی دلمون مونده بر کسی که راه این دزدیها و دست اینها را برای این کارها باز کرد لعنت لعنت خیر خوشی نبینن به حق ابوالفضل عباس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
وقتی شرایطشو ندلرین بچه نیارین.نگین خداروزی رسونه.بنده خدا نمیزاره روزی شمابهتون برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
وقتی پول ندلرین بچع نیارین
United States of America
ناشناس
۱۶:۰۴ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
به نظرم وی پی ان نخر که سیو کنی :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
از پرچم بالا سر متن كاملا مشخصه كه حقوقت كمه و تو ايران زندگي ميكني !!!
Iran (Islamic Republic of)
علی ڪاڪولوند
۱۲:۱۳ ۱۰ آذر ۱۴۰۰
شما که ناراحت پرچمی نشاید که نامت نهند آدمی هرکی هستی پرچم نماد کشور هست ولی ظاهرا شما بسیار ناراحتی بیا تا بهت بگم من کجای این ایران زندگی میکنم و وضعیتم چطوره اگه ایمان داری و مسلمانی ولی از رفتار و کردار شما مشخصه درنازونعمتی وبچه میارید گله گله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
باز جای شکرش باقیه که در این دولت اینها رو شدند
۴۰ سال از انقلاب میگذره هنوز هیچ دولتی زیر بار این قضیه نرفته
وقتی در مجلس های گذشته همیشه شفافیت حقوقی با لابی گری به فراموشی سپرده میشد خودشون می‌دانستند که به خبرهایی هست
شاه دزد که نمیتونه با شفافیت دزدهای زیر مجموعه رو لو بده
United States of America
ناشناس
۱۶:۰۵ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
سیستم طبیعیه نگران نباش :)
Netherlands
ناشناس
۱۱:۳۸ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
ایران فقط برای یک عده هست هم شغل خوب دارن خودشون و نسلشون هم مقام کاش زمان انقلاب بودیم به ماهم سهم انقلاب میدادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
اگر به بقیه دادن به شما هم حتما خواهند داد
United States of America
ناشناس
۱۶:۰۵ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
اونا سفره شناسن تو چی! :)
Iran (Islamic Republic of)
Majid
۱۱:۳۵ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
چرا آقای رییسی این آقایان را هنوز برکنار نکرده واقعا این بود هدف آقای رییسی هشت سال دولت روحانی خیلی بیشتر از این خوردند و بردند کسی هم جرأت نکرد چیزی بهشون بگوید حالا آقای رییسی چرا هنوز نمی‌خواهد دست این آقایان را از جیب مردم بیچاره کوتاه کند جای تعجب دارد
United States of America
ناشناس
۱۶:۰۶ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
داداش می خوای حکومت ساقط کنی! :)
Iran (Islamic Republic of)
Majid
۱۱:۳۵ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
چرا آقای رییسی این آقایان را هنوز برکنار نکرده واقعا این بود هدف آقای رییسی هشت سال دولت روحانی خیلی بیشتر از این خوردند و بردند کسی هم جرأت نکرد چیزی بهشون بگوید حالا آقای رییسی چرا هنوز نمی‌خواهد دست این آقایان را از جیب مردم بیچاره کوتاه کند جای تعجب دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
واقعا جای تاسفه، اون هم در این شرایط متاسفانه این آقایون را شما از خدمت عزل میکنین فردا بعنوان مدیر از یه جای دیگه سر در میارن چون مقامات بلند پایه را می شناسن راحت با تطمیعشان دوباره پست های بالاتر و در امدهای کلان ،از طرفی کار این آقایون سرمایه گذاران در این شرکتها را نیز که از طریق بورس سرمایه گذاری کردن مایوس میکنن .من نمیدانم این حقوق کارانه این آقایون برای چیست
United States of America
ناشناس
۱۶:۰۷ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
دیگه نشد، داری به سیستم گیر میدیا! این چرخست می دونی چرخه چیه! می چرخه :)))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
یعنی خاک بر سر من که با ماهی دو و نیم میلیون بدون بیمه دارم کار میکنم.
Iran (Islamic Republic of)
P.H.D
۱۱:۴۰ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
خودتو سرزنش نکن. تقصیر شما نیست.
Iran (Islamic Republic of)
Saeid
۱۳:۳۶ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
شما باید دستتو بزاری تو دست اکثریت و مبارزه مسلحانه کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
داداش چرا خاک برسر تو!خاک برسر قوانینی که اینطور راحت اجازه میده پول مردم رو مثل اژدها بخورن
United States of America
ناشناس
۱۶:۰۸ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
راس می گه تقصیر شما نیست تقصیر باباته :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
وزارت نفت بچه های بزرگان شهر رو استخدام میکنه ولی حتی فرزندان کارکنان خودش رو هم استخدام نمیکنه درست.. فرزند نماینده و شهردار و....ان شاالله حرامشون باشه بچه های بزرگان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
اگه پدرت شخص مهمی توی شهر باشه راحت استخدامش میکنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
بچه های نفت هم به صورت گسترده استخدام شدن تو خبر نداری،انهم استخدام قراردادی و رسمی
United States of America
ناشناس
۱۶:۰۸ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
خداییش بچه های شما بزرگ نیستن مشکل وزارت نفته :))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
خدا لعنت کنه کسی که تزویرو ریا در این مملکت ترویج داد.
ما با چندین لیسانس در این مملکت از اساس دروغ بیکاریم حتی کارگرساده داره از بین میره اونوقت این را ببینید چه حقوق های میگیرن.
United States of America
ناشناس
۱۶:۰۹ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
عجبا بازم جو گرفت :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
یه مشت دروغ گو ریا کار هستن همه پتروشیمی ها بندر ماهشهر حقوقشون همینطوره اصلا رسمی ها زیر 15 مییلیون حقوق ندارن . معاون و رییس هاشون که همینطورکه میبینید حقوق هاشون همینه 60 70 برو بالا . مدیر عامل یکی همین شرکت ها یه پیرمرده بود بزور راضیش کردن به 80 میلیون 6 سال پیش یه روز در هفته با پرواز میومد ماهشهر میرفت . به هر مناسبت کارت هدیه 2 یا 3 میلیون شارژ میشه سهمیه غذا دارند ماهی 20 تا میاد یه پیتزا میگیره باهاش 10 تا بستنی 10 تا نوشابه 10 تا ساندویچ و کنسرو ماهی و لوبیا و ترشی میگیره میره فردا دوباره میاد همین طور... شرکت ها با تمام موسسه ها قرار داد دارن کلاس های بچه هاشون رایگانه هر کلاسی ک بخوان پرواز شرکت هست 4 شنبه میان تهران بر میگردن . هیچ چیزش جعلی نیست این اقا خودش کلی میگیره مجبوره بگه جعلیه . بعد معلم باید با 30 سال سابقه 6 میلیون بگیره ! یه ازمون گرفتن الکی بچه ها خودشون رو استخدام کردن ماهی 5 میلیون دورکاری میدن تا عید 10 میلیون میشه سال دیگه 20 میلیونه ، کی پیگیری میکنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
چه بی‌اعصاب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
اگه شما ماهی 3 تومن حقوقت بود بعد فیش حقوقی نگهبان شرکت نگاه کنی ببینی 30 تومنه بی اعصاب میشی برادر .
United States of America
ناشناس
۱۶:۱۰ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
حالا دور همی یه سری میخورن شما چرا ناراحتیت!! :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
این ها حقوق های نجومی می گیرند و کم نیستند مدیران پتروشیمی ها. بعد کارگران در همان پتروشیمی ها با حقوق اداره کار باید زندگی کنند . مردم شهرک‌های ماهشهر هم در فقر و نداری و با کمترین امکانات رفاهی زندگی می کنند. و کل سود حاصل از سوبسید خوراک گاز و برق دولتی به این این افراد می رود. و منطقه ماهشهر همچنان در کمبود امکانات. لطفن لیست حقوق نجومی همه مدیران پتروشیمی ها را منتشر کنید و مقایسه کنید یا محرومیت مردم ماهشهر و بندرامام.
United States of America
ناشناس
۱۶:۱۱ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
نمی فهمم چرا درجه بندی رو درک نمی کنید! حتی رو آبگرم کنم درجه داریم :))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
ما آرزومون شده حقوق اولیه یک زندگی را داشته باشیم اون هم دریک کشور ثروتمند و مسلمان .چقدر بی دست پا هستیم ما بقول اون خانوم بازیگر.
United States of America
ناشناس
۱۶:۱۲ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
ببین درست خوب نخوندی! حقوق زندگی بعد از حققوق اولیه هست! پرو مگه تو حقوق اولیه داری!!! آدرس بده ببینم :)
Iran (Islamic Republic of)
Saeid
۱۰:۵۷ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
یه سؤال اینا همه که یه جا کار میکردن چرا بدی آب و هوا برای هر کدوم فرق میکنه؟ :-) یعنی حریص ترین دزدای دنیا رو داریم؛ فقط دولت بعد بلده بگه دولت قبلی کار نکرده خرابکاری کرده دزدی کرده و.... خب بنظرم شما دولتتو سفت بچسب بعد تو دولت بعدی اگه زبونم لال بود نگه از دزدی های شما؛ !!!دووووور باطل!!!!
United States of America
ناشناس
۱۶:۱۴ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
خدایش دور دور بلند نیستید چرا رو سر دولت ها خالی می کنین! :))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
من با خانواده 6نفره 6میلیون تومان میگیرم نمیدونم تفریح چی یا میوه کیلو چند چون طرفش نمیرم از صبح میرم سرکار غروب میام دل خوش کردم کارمن قراردادی هستم همیشه بدهکار بعد در استان خودم و در کنار من فردی معادل جند سال کارم را در یک ماه میگیره فقط میگم عدالت کجاست به ما بگید ما بریم پیشش
Iran (Islamic Republic of)
شجاع
۱۱:۳۷ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
چقدر شبیه من هستید
United States of America
ناشناس
۱۶:۱۴ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
داداش اون ایران شما آذربایجان چطور شبیهید :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
ظاهرا" مدیران رده بالا شرکتها حرف حساب سرشان نمیشود و خودشان با زبان خوش دریافتی های خود را با قوانین و مقررات منطبق نمیکنند از بازرسی کل کشور میخواهیم به این مسئله ورود پیداکنند و شرکتهائی که دریافتی های کارمندانش را در سامانه مربوطه بارگزاری نکرده اند را بازرسی کند.
ضمنا" برکناری تنها کفایت نمیکند باید تمام دریافتی های اضافه ای که در مدت مسئولیت گرفته اند را پس بدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
فازت چیه که منفی دادی؟!؟!
United States of America
ناشناس
۱۶:۱۵ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
با حساب کتاب مدیران کار نداشته باش که حسابمون تو هم میره ها! اگر بلدبودی حساب تو هم خوب می شد :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
عزیزم یعنی نمیدونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
ظاهرا" مدیران رده بالا شرکتها حرف حساب سرشان نمیشود و خودشان با زبان خوش دریافتی های خود را با قوانین و مقررات منطبق نمیکنند از بازرسی کل کشور میخواهیم به این مسئله ورود پیداکنند و شرکتهائی که دریافتی های کارمندانش را در سامانه مربوطه بارگزاری نکرده اند را بازرسی کند.
ضمنا" برکناری تنها کفایت نمیکند باید تمام دریافتی های اضافه ای که در مدت مسئولیت گرفته اند را پس بدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
کاش میشد کسانی را که منفی میدهند را شناسائی کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
شهری که شه و شحنه و شیخش همه مستند
شاهد هم حقوق نجومی میگره هم ککش نخواهد گزید جانم!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
جلوی تمامی این حقوق های نجومی را بگیرید و فیش حقوقی آنها را نیز منتشر کنید و به قوه قضائیه نیز ارجاع دهید
United States of America
ناشناس
۱۶:۱۶ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
عجبا یعنی می گی حقوق دولت رو قطع کنیم! :))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
فقط اسنادی که مربوط نظام مقدس جمهوری اسلامی و هر چیزی که برای نظام و کشور محرمانه است باید محرمانه باشد

هیچ جیز شخص ریاست جمهوری رهبری ،مقننه ،رهبری و دفترهایش نباید محرمانه باشد
چه برسد فیش حقوقی مسولان
United States of America
ناشناس
۱۶:۱۷ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
خداییش تو باشی مهر محرمانه نمی زنی! الکی گیر نده دستت نمی رسه :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
وقتی فیش محرمانه باشد همینه دیگه


ه فقط اسنادی که مربوط نظام مقدس جمهوری اسلامی و هر چیزی که برای نظام و کشور محرمانه است باید محرمانه باشد


حتی هیچ جیز شخص ریاست جمهوری رهبری ،مقننه ،رهبری و دفترهایش نباید محرمانه باشد
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۰:۴۸ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
باید نظام پرداخت حقوق یکسان در کشور اجرا شود. بیچاره کارگران شرکتی
United States of America
ناشناس
۱۶:۱۸ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
عجبا! اون طفل ها معصومی که منتظر دلار بابی هستن می خوای چشم به راه بزاری! ستمگر :)
-
حمید
۱۰:۴۱ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
سلام ای کاش همه مانند وزیر کار بودند که نگذارند حق مردم را دیگران چپاول کنند واقعا برچه اساس این آقا 215000000تومان حقوق میگیرد یعنی برابری می کند با حقوق 30نفر از معلمان عزیز , ارزش کار این آقا بیشتر است یا کار یک معلم ؟ نمی دونم مسئولین وناظران وقت چگونه یه روزی جواب سهل انگاری وچشم پوشی درحفاظت از بیت المال را نزد خداوند متعال خواهند داد
France
ناشناس
۱۱:۲۳ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
به خدا اعتقادی ندارن!
Iran (Islamic Republic of)
ممد
۱۰:۳۵ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
ماهی ۲۰۰ تومن داره حقوق میگیره :)
یه جوون با ماهی ۵ درصد این حقوق فقط و فقط ۵ درصد یعنی ماهی ۱۰ تومن حقوق ثابت میتونه ازدواج کنه و سر و سامون بگیره
با یه حساب سر انگشتی، ۴۰ تا آدم با پول این یک نفر میتونن زندگیشون رو رو روال بندازن
کجا داره این مملکت
به شخصه فک میکردم نهایت درآمد کار دولتی دست پزشکاس با ماهی ۵۰.۶۰ تومن
الان ک اینو دیدم فک کنم تا ماهی ۳۰۰ و ۴۰۰ ام میگیرن بعضی ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
برو بالاتر ....بازم بالاتر....بالا......بالا بالا.......آها کم کم داری به حقوق که نه ، دریافتیِ شاه دزد هایِ بخور و بخواب و بگیر و ببرِ "بیت المال"نزدیک میشی
United States of America
ناشناس
۱۶:۱۹ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
چرا داری می خندی! 200 تمن لول کن بگو کم میشه! اون موقع درکشون می کنی این مظلومین رو! :((
Iran (Islamic Republic of)
ممد
۱۷:۰۰ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
خنده تلخه :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
دوستان این تازه حقوق کارمندان جزء هست . برید ببینید مدیران شرکت چقدر دریافتی دارند!!! خود جناب وزیر چقدر می گیرند؟
United States of America
ناشناس
۱۶:۲۰ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
دیگه داری پرو میشیا! بازم بهت رو دادن .... :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
با حقوق 100 میلیون تمومن میشه به 60معلم یا کارگر حقوق داد.
وقتی افزایش حقوق معلم و کارگر میرسه همه مسولین مینالند بودجه نداریم
United States of America
ناشناس
۱۶:۲۱ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
افرین ریاضیتم خوبه :) اون وقت معلم می میاریم :)))
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۲۹ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
به به به نظر من این آقایان مدیری هستند که اصلاً مشکلات رو حس نمیکنند خیلی عالی است که بگویند الحمدلله ملت ایران محکم و استوار ایستاده و مشت محکم بر دهان یاوه گویان شرق و غرب میزند کارگری که به دلیل عدم توانایی هزینه های زندگی که دست به خیلی کارها میزند آدمی که بواسطه بیکار شدنش و یا به دلیل کفاف ندادن درآمدش برای زندگی تا کمر بدن را داخل سطل آشغال میکند و ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
من در سالهای 63 و 64 و 65 در پتروشیمی ماهشهر(بندرامام) بعنوان مهندس کار میکرد. آن موقع که زمان جنگ و هنوز اول انقلاب بود و فساد هنوز اینچنین گندش در نیامده بود, فساد در آنجا بیداد میکرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
خانه ازپای بست ویران است.
United States of America
ناشناس
۱۶:۲۱ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
عجبا! خونه نیست، مملکته :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
من یک معلم هستم تمام دندان هام خراب شده جرات رفتن به دندانپزشک ندارم
من حق کارانه ندارم
اخر کارانه چی هست که چند برابر حقوق ما هست
اخر مگر حقوقشان سی برابر ما نیست
خدا ظلم رو ریشه کن کنه خدا ازتون نگذره لعنت بر شما ها
پزشک یک جا وکیل یک جا نفت یک جا شهرداری یک جا بانک یکجا فقط معلم باعث تورم و نشکل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
مشکل معلم ها هستن
با 4 تومن با مدرک دکتری باعث تورم شدن
این بنده خدا ها سالهاست ماهی 200 تومن میگیرتد زحمت می کشند این مبلغی نیست در مقابل تلاش هایشان
من حاصرم همین 4 تومن هم بدم به اینها
ممنونم از مجلس انقلابی و دولت محترم که واقعا بفکر قشر مستضعف و کارگر و معلم بدبخت است و تلاش هایشان در فراهم کردن شرایط برای کارکنان نفت و بانک تقدیر میکنم
خدا ظلم را از ریشه در بیاورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
خیلی ها فکر میکنند قوه قضاییه حقوق زیاد میدهد اما اصلاً این طوری نیست بیش از شصت درصدحقوق بگیران قوه قضائیه زیر خط فقر هستند خودم دیدم از بعضی از مخارج بر نمی آیند نخبه ها نهایت شش میلیون بگیرند آن هم نخبه ها و مقام بالا پایینی ها که هیچی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
این چه کشوری است که پارامترهای حقوق در هر اداره و سازمان متفاوت است این چه عدالتی است یک نفر ۹۰ میلیون حقوق می گیره یک نفر ۵ میلیون ، نظارت کجاست، قانون کجاست امروز یه شرکت یه مدیر سازمان و.. خود شدند تعیین کننده حقوق و آنان تشخیص می دهند که افراد چقدر حقوق بگیرند اگر دوستانشان، فامیل، آشنایان و... باشند دیگر بالاترین حقوق را براشون حکم می زنند ، خدایی با ۹۰ میلیون ۱۰ جوان رو می تونیم سرکار بیاریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
دوست عزیز اشاره کنین یه نفر هم ماهی دو و نیم میلیون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
انشا الله بدنشون کرم شود که مثل موریانه افتادن به این بیت المال ک همچون آب خوردن دارن غارت می کنند .ومن کارگری برای یک ساعت اضافه کار گرفتن باید به چندین مدیر فساد دانشگاه علوم پزشکی هزار بار التماس کنم
Iran (Islamic Republic of)
عاشق ایران
۰۹:۴۵ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
حقوقش ۱۲۰ میلیونه ،یکی از بند های حقوقش محرومیت از تسهیلات زندگی هس!!!!!!!!!
انوقت پدر کارگر من تو شرکت ملی حفاری بخش خدمات با بالای ۲۰ سال سابقه،پاداش بهروری ۶ ماهه دوم یکی از اینها هم حقوقش نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
واگذارتون کردم به خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
تا الان که کسی پیگیر نبود حقوق نجومی هم سند میخورد حالا که با سند و مدرک پیگیر شدن از این به بعد فیش حقوقی آقایان را سند نمیزنند اگر هم سند بزنند با عناوین دیگه سند میخوره فکر نکنین اتفاق خاصی میافته
Iran (Islamic Republic of)
P.H.D
۰۹:۳۷ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
ایران از دست رفته..........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
بدون در نظر گرفتن بودجه جدید واسه استخدام جوانها. اگه فقط حقوق این غارتگرها رو از چنگشون در بیارن میشه با این پول تمام جوانها رو استخدام کرد,راهکار هست اراده میخواد و شدنیه,بخدا جوانها گناه دارن ,این قضیه رو حل کنید پشتش ازدواج میاد ,تولید مثل میاد,جوانی جمعیت میاد,رضایت از زندگی میاد,تورو خدا دست به کار بشید. تمام مشکلات زنجیر وار حل میشه,فقط اراده محکم و جدی میخواد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
چه دل خجسته ای داری به خدا.خدا امواتتو بیامرزه اینا اگه قصدشون خدمت به مردم بود که ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
خب اگه جعلیه شماواقعی شو منتشرکنین تاهمه بفهمن کدوم جعلیه کدوم واقعی
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۹:۳۱ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
اگراون کارتخصص توش باشد این کارعادلانه نیست اماعادلانه نبودنش فاصله زیاد بین ردها وتخصصهاست درمقابل بودجه های که به حوزها میدهن چیزی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
تفاوت ایران و کشورهای عربی همسایه ایران رو اینجا میشه دید!!!
وضعیت مردم، آبادانی کشور، پیشرفت جامعه و فرهنگ‌شون رو با پول نفت ساختند که به همه مردم دادند
نه اینکه مثل ایران دادن به یه سری مدیرهای بی لیاقت که حتی من میتونم شرط ببندم یک ساعت هم سرکار نرفتند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
محاکمه ستاد شبه علمی کرونا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
خب حالا چکار کنیم ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
الان سه سال بیکار هستم بعد دانشگاه متاهل هستم! یه جای مشغول بودم انداختنم بیرون
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۰۹:۲۰ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
واقعا مردمو چی تصور کردن؟؟؟؟دولت اراده کنه همین الان میتونه جلوی تمام این فسادهای مالی رو بگیره.بعد یکسریا میگن دوشون گرم که کارشون رو یکسره کردن.نه داداش خاب دیدی خیر باشه.تا زنده ایم همینه و باید نامردی و تبعیض رو تحمل کنیم.فقط بریم اون دنیا عدالت واقعی اجرا میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
10 ساله که آموزش و پرورش. حتی یک نفر نیروی نظافت چی استخدام نمیکنه و به خاطر نبود نگهبان در مدارس تمام مدرسه ها داره دزدی میشه نصف شبها
میگیم نیرو بگیرید چهارتا جوان استخدام کنید هم فساد کم میشه هم ازدواج زیاد میشه هم کار مدارس و ادارات لنگ نمیمونه و آموزش و پرورش به این روز نمیوفته میگن واویلا بار مالی داره,
یک نفر در پتروشیمی داره حقوق چهل تا جوان رو میگیره بار مالی نداره؟
به خدا اگه این پولها رو از دست دزدان بیت المال در بیارن هرچی جوان هست میشه استخدام کرد فقط اراده میخواد.
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۰۹:۱۵ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
پتروشیمی های داخل عسلویه هم همینطور مثلا پتروشیمی پردیس
کارگر ۹تا ۱۲میلیون میگیره کارفرما ۴۰ملیون ۵۰ میلیون ۸۰میلیون اینا غیر از کارانه هر برجیشون هست کارت خرید هر برجیشون هم به کنار و پاداشی های دیگر چرا این همه تبعیض
Iran (Islamic Republic of)
عظیمی
۰۹:۱۱ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
دم این دولت گرم خدا خیرش بده که اینجور با مفاسد و حقوق بگیرا نجومی در افتاده و داره کارشون رو یسره میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
خیلی ساده ای که فکر کردی موضوع تمام شد در نوشته بالا
دقت کن انها ادعا می کنند حفوق بالاتر 61 ملیون ندارند
در حالی که 61 ملیون هم در پای حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی بیش از 55 ملیون اضافه تر می گیرند
اصلا شرکت های نفتی بانک ها مجلسی ها زیر نظام
هماهنگ حقوق نرفته اند هر کاری دلشان خواست می کنند
اگر دولت راست می گوید حقوق بازنشستگان را بالای
خط فقر بیاورد نه تا صحبت از چندر غاز اضافه حقوق بازنشستگان شد هی ادا واطوار در می اورند که این کار
باعث تورم می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
یکی از همین نجومی بگیرهای شرکتها تو همین دولت شد استاندار سیستان و بلوچستان
Iran (Islamic Republic of)
م.ن
۱۰:۳۵ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
خیلی ها باید از خجالت باید بمیرد که در زیر مجموعه اش معلم 4 میلیونب و فیش های 200 میلیونی هست و خودش رو به اون راه میزند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
هر وقت که عدالت اجرا کرد بگو سلام و صلوات
۱۲
آخرین اخبار