تمام پروژه‌های راهسازی علی رغم محدودیت منابع مالی در حال اجرا هستند

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان گفت:: تمام پروژه‌های راهسازی این اداره کل علی رغم محدودیت منابع مالی در حال اجرا هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عطاءاله اکبری مدیر کل راه و شهرسازی استان به همراه حسین زهی نماینده  خاش، تفتان و میرجاوه در مجلس شورای اسلامی، ویسی مدیر کل دیوان محاسبات و هیتی از خبرنگاران خبرگزاری‌های و مطبوعات استان از مراحل ساخت دو محور گوهر کوه _بزمان _خاش و روتک بطول ۲۰ کیلومتر بازدید کردند.

نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در شرایط کنونی در سطح ملی ظرفیت عظیمی هستند که مدیران در صورت هماهنگی و انتقال مشکلات به آنها می توانند در تامین منابع مالی طرح ها و پروژه های مهم استان موفق تر عمل کنند.

عطاءاله اکبری افزود: دو محور روستایی مناطق کوهستانی مرکزی استان قرار داد و اتمام این دو پروژه باعث اتصال شهرستان‌های خاش و تفتان از یک سو به نقطه صفر مرزی و از سوی دیگر به مرکز کشور خواهد شد.

وی با اعلام این مهم که اداره کل راه و شهرسازی استان مصمم است با وجود شرایط سخت طبیعی منطقه و محدودیت منابع مالی این دو پروژه مهم را به اتمام برساند.

وی تاکید کرد: تمام پروژه‌های راهسازی این اداره کل علی رغم محدودیت منابع مالی در حال اجرا هستند.

وی نقش نمایندگان استان را در این شرایط که تخصیص اعتبار سال ۱۴۰۰ پروژه‌ها ۴۰ درصد می‌باشد حساس توصیف کردند و همراهی آن‌ها را خواستار شد.

 مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با اعلام این مهم که در قالب همین همراهی و همگامی در طول هفته گذشته در خصوص بزرگراه زابل_زاهدان با پیگیری این اداره کل آقای سرگزی ۲۰۰۰ تن قیر و آقای دکتر دهمرده ۱۰ میلیارد تومان از تخصیص نقدی اعتبار پروژه مذکور را تامین کردند را اعلام داشتند، نمایندگان ظرفیت عظیمی هستند که مدیران باید از آن استفاده کنند.

اکبری حضور دکتر حسین زهی را در کمیسیون عمران مجلس یک فرصت مغتنم برشمردند که تاکنون نتایج مطلوبی در توجه و تامین منابع حمایتی پروژه‌های مهم استان داشته است.

انتهای پیام/ع  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار