آتش نشانان اهوازی، نجاتگران بی منت و بی ادعا در حوادث

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز عملیات‌های اطفاء حریق و امداد و نجات طی دیروز را تشریح کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۹ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز گفت: اطفاء حریق تراس مسکونی در منطقه پردیس خیابان گلزار با تلاش آتش نشانان انجام شد.

او با اشاره به واژگونی یک دستگاه سمند در مسیر جاده ساحلی روبروی سازمان پارک‌ها افزود: این حادثه آسیب جانی نداشت و آتش نشانان خودرو واژگون شده را به حالت اولیه بازگرداندند.

قنبری بیان داشت: آتش سوزی‌ها در منازل مسکونی در منطقه پردیس خیابان حقیقت یک، در ۲۰ متری مقیمی به علت افتادن پتو بر روی پیک نیک، جعبه فیوز منزل مسکونی در کمپلو، کنتور برق مسکونی در کوی سعدی، نیزار در مسیر خرمشهر روستای مگتوع، ترانس برق در کوی رمضان و پایه برق در کیان آباد با تلاش نیرو‌های عملیاتی مهار شدند.

این مقام مسئول تصریح کرد: برخورد یک دستگاه کراس با پژو ۲۰۶ در مسیر حدفاصل چهارشیر به سمت پنج نخل منجر به واژگونی خودرو کراس شد و آتش نشانان با چیدمان علائم هشدار دهنده ترافیکی و پاکسازی مسیر خودرو واژگون شده را به حالت اولیه بازگرداند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اظهار داشت: آتش نشانان در عملیات نجات محبوسین اماکن مسکونی در منطقه گلستان و عملیات نجات از کابین آسانسور مجتمع‌های مسکونی در مناطق گلستان خیابان همدان غربی، کوی سعدی خیابان‌های شهید قریشی، کاشان غربی، نرگس، ۵ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.