۲۵۰ میلیارد ریال به حساب سرپرستان مهابادی واریز شد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: امسال ۲۵۰ میلیارد ریال مستمری به حساب سرپرستان تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان واریز شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، احمد نوذری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد اظهار کرد: در حال حاضر ۱۳ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان هستند که امسال ۲۵۰ میلیارد ریال به حساب سرپرستان خانوار تحت پوشش واریز شده است.

نوذری افزود: همچنین طی ۶ ماهه نخست امسال ۶۵ میلیارد ریال در قالب ۱۳۶ فقره تسهیلات اشتغال زا و کارگشا به مددجویان این نهاد پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه اعتبارات سال جاری در نیمه دوم پرداخت و محقق شده است، ادامه داد: وام پرداخت شده از ۲۰۰ میلیون ریال تا سقف یک میلیارد ریال بوده که بسته به نیاز متقاضی و همچنین وسعت طرح‌های ارائه شده پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام‌خمینی (ره) مهاباد اذعان کرد: مددجویان برای فراگیری حرفه‌های مختلف در دوره‌های بلندمدت و کوتاه مدت به مراکز فنی و حرفه‌ای و جهاد کشاورزی معرفی می‌شوند تا با شرکت در این دوره‌ها مهارت‌های لازم را در یک شغل فرا گیرند.

در شهرستان ۲۴۰ هزار نفری مهاباد ۱۲ هزار و ۶۰۳ نفر زیرپوشش کمیته امداد هستند که از این تعداد چهار و هزار ۷۸۵ نفر در شهر و مابقیه در سطح روستا ساکن هستند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.