۱۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در نخل تقی عسلویه کشف شد

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور با کشف ۱۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در نخل تقی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ ستاد یدالله شرفی فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: به منظور حمایت از تولید داخلی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مرزبانان هنگام کنترل شناور‌های عبوری در آب‌های شرقی خلیج فارس یک شناور باری حامل کالای قاچاق را که به سمت اسکله نخل تقی در حرکت بود، شناسایی و متوقف کردند.

او افزود: مرزبانان در بازرسی از این شناور موفق شدند ۴۸۵ ثوب پوشاک، ۴هزار متر پارچه، دو دستگاه ماینر، ۱۰هزار عدد لوازم جانبی تلفن همراه، ۴۷هزار عدد لوازم الکتریکی و صد‌ها قلم کالای قاچاق که بدون مجوز و با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود، را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به دستگیری ۸ قاچاقچی در این زمینه، ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پرونده اولیه، به همراه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

شرفی بیان کرد: دریابانان با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی بر آب‌های ساحلی استان و کنترل دقیق شناور‌های تجاری و صیادی از ورود هرگونه کالای قاچاق جلوگیری و عرصه را بر قاچاقچیان و سودجویان تنگ می‌کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ک

برچسب ها: قاچاق کالا ، لنج ، قاچاقچی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.