سفر معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور به محلات

معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گردهمایی مسئولان ستاد‌های نماز جمعه استان مرکزی در شهرستان محلات حضور یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور به منظور شرکت در گردهمایی مسئولان ستاد‌های نماز جمعه استان مرکزی به شهرستان محلات سفر کرد.

حجت الاسلام نوری معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در حاشیه این گردهمایی گفت: جلسه هم از بخش فضیلتی و جایگاه واهمیت نماز جمعه و همچنین در بخش مهارتی و مدیریتی دارای ابعاد خاص بود.

حجت الاسلام نوری افزود: الحمدالله جلسه نکات و جمع بندی‌های خوبی در ارتقاء مدیریت و انجام وظیفه مسئولین ستاد و اعضای ستاد نماز جمعه شهر‌های استان در خدمتگزاری به نمازگزاران ما در نماز‌های جمعه داشت.

او اضافه کرد: امیدوارم این جلسات توجیهی و همچنین آموزشی ارتقاء سطح کیفی ستاد‌های نماز جمعه ما را در بر داشته باشد و بیش از گذشته بتوانیم میزبانی شایسته‌ای را از مردم و مومنین عزیز در نماز جمعه شهر‌های استان مرکزی داشته باشیم

حجت الاسلام میرزایی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان مرکزی هم با اشاره به این گردهمایی گفت: هدف از این برنامه بازخوانی فعالیت‌های ستاد نماز جمعه در شهرستان‌ها و پایگاه‌های نماز جمعه بود.

حجت الاسلام میرزایی افزود: مردم استان مرکزی مستحضر هستند در چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی ما هم به عنوان نماز جمعه و ستاد نمازجمعه فعالیتی‌هایی مخصوصاً با رویکرد جذب جوانان و نوجوانان در نماز جمعه داریم.

او اضافه کرد: به لطف خدا با شرایط امروز فضا را برای حضور بیشتر مردم، خاصه جوانان و نوجوانان در نمازجمعه فراهم کنیم و به امید خدا به سمت نقطه مطلوب در برگزاری نمازجمعه‌های استان خواهیم رفت.

گردهمایی مسئولان ستاد‌های نماز جمعه استان مرکزی با مسئولان استانی و کشوری و امامان جمعه محلات و نیم ور، فرماندار محلات و جمعی از مسئولان ستاد‌های نماز جمعه شهر‌های استان در دفتر امام جمعه شهرستان محلات برگزار شد.

در این همایش در خصوص بازخوانی فعالیت‌های ستاد نماز جمعه در شهرستان‌ها و پایگاه‌های نماز جمعه و ارتقاء مدیریت و انجام وظیفه مسئولین ستاد و اعضای ستاد نماز جمعه شهر‌های استان در خدمتگزاری به نمازگزاران در نماز‌های جمعه تبادل نظر شد.

در پایان این گردهمایی با اهداء لوح تقدیر از مسئولان ستاد‌های نماز جمعه شهر‌های استان مرکزی تجلیل شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.