ریزش آوار، جان مرد ۳۷ ساله را گرفت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از حادثه ریزش آوار منجر به فوت مالک ساختمان و محبوس شدن کارگر ۲۳ ساله خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، فرهاد کاوه اهنگران سخنگوی سازمان اتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در ساعت ۱۰ و ۴۰ دقیقه حادثه ریزش آوار (سقف طبقه چهارم در حال ساخت) بر روی یک کارگر حدودا ۲۰ ساله و مالک ساختمان ۳۷ ساله واقع در خیابان بهارستان غربی (بهرام آباد) به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اطلاع داده شد.
او افزود: آتش‌نشانان با تجهیزات کامل نجات از ایستگاه‌های شماره ۲۶، ۱۰، ۶ و ۲ در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر و کارگران گرفتار را با توجه به شرایط ویژه موقعیت با مهارت کامل و بدون صدمه بیشتر به آن‌ها نجات دادند، ولی متاسفانه مالک ساختمان به علت شدت حادثه جان خود را از دست داد.
سخنگو سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان عنوان کرد: مصدوم این حادثه با صدمه نسبتا شدید به سر و شکستکی دست و پا تحویل عوامل اورژانس شهر داده شد.

کاوه اهنگران خاطرنشان کرد: با سرعت عمل اتش‌نشانان و ایمن سازی محل ریزش مجددی در هنگام عملیات انجام نشد.

او اضافه کرد: سرآتشیار شفیعی مدیر منطقه یک، سرآتشیار موسوی سرپرست منطقه سه، سرآتشیار زمین‌کار رئیس ایستگاه‌های شماره ۲۴ و ۲۵، آتشیار یوسفی رئیس ایستگاه‌های ۱۸ و ۲۶، آتشیار احمدی کارشناس واحد پیشگیری و واحد تصویر و خبر در موقعیت حادثه حضور داشتند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در پایان تصریح کرد: به علت نا ایمن بودن ساختمان، کل ساکنین از ساختمان خارج شدند.
انتهای پیام/ی

برچسب ها: ریزش آوار ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.