امام جمعه بافق:

دعوا‌های مخل وحدت و غرق شدن در مسائل اقتصادی نشانه غفلت است/ هشدار درباره حمله غافلگیرانه دشمن

حجت‌الاسلام سعادت فر گفت: دشمن به دلیل اینکه اقتدار جبهه حق و شکست وجودی خود را دیده، به دنبال حمله غافلگیرانه به جبهه حق است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت‌الاسلام رضا سعادت فر، امام جمعه بافق گفت: وقتی دشمن قدرت جبهه حق را باور کرد، آن وقت است که تنها راه پیروزی خود را در سوءاستفاده از غفلت جبهه حق می‌داند.

او افزود: هدف غایی دشمن آن است که جبهه ایمانی و انقلابی غارت شود و غفلت مقدمه غارت است.

امام جمعه بافق بیان داشت: یکی از سیاست‌های دشمن، سیاست صبر و انتظار است و منتظر می‌ماند که ببیند جبهه حق چه زمانی از جهاد غفلت می‌کند و روحیه جهادی و دشمن را فراموش می‌کند تا ضربه وارد کند.

خطیب جمعه بافق گفت: دعوا‌های مخل وحدت و غرق شدن در مسائل اقتصادی یک پیام برای دشمن دارد و آن پیام این است که جامعه ایمانی دچار غفلت است.

او خاطرنشان کرد: یکی از راهبرد‌های دشمن این است که خود را به عنوان دوست نشان دهد و این همان تکنیک دست چدنی با روکش مخملی است.

حجت الاسلام سعادت فر ادامه داد: سیاست دیگر دشمن آن است که خودش را قوی و جبهه حق را ضعیف جلوه دهد و این امر از سوی نفوذی‌های دشمن در داخل اتفاق می‌افتد.

او گفت: اقدامات بازدارنده و حساب شده جبهه حق دشمن را از گستاخی و دست درازی پشیمان کرده و به التماس وا داشته است.

حجت الاسلام سعادت فر ادامه داد: برخی این اقدامات را به اسم تنش زدایی زده‌اند و به دنبال عصا گذاشتن زیر بغل دشمن زمین گیر هستند.

امام جمعه بافق افزود: این تربیت یافتگان غرب و شرق و نفوذی ها، برپادارندگان سلطه ابرقدرت‌ها هستند و با هیچ منطقی خلع سلاح نمی‌شوند.

خطیب جمعه بافق ادامه داد: دشمن می‌خواهد با مشغول کردن جبهه حق به مسائل مختلف و ایجاد غفلت، جلوی نفوذ منطقه‌ای ایرانی‌ها گرفته شود.

حجت الاسلام سعادت فر خاطرنشان کرد: تفاوت سردار سلیمانی با بقیه در این بود که دشمن را می‌دید و هیچ وقت حاضر نبود در زمینی بازی کند که به نفع دشمن باشد.

امام جمعه بافق با اشاره به سیاست‌های دولت جدید گفت: امروز می‌بینیم که رویکرد دولت تغییر کرده و روحیه تکدی گری در برابر غرب به اقتدار در برابر غرب تبدیل شده است.

انتهای پیام/ غ

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.