امام جمعه مهاباد:

بسیج منشاء خیر و برکت برای نظام جمهوری اسلامی است

ماموستا امامی گفت: بسیج منشاء خیرات و ثمرات زیادی برای جمهوری اسلامی بوده و این نقش را می‌توان در تمامی دوران استقرار این نظام الهی به وضوح دید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه نماز جمعه این هفته مهاباد، اظهار داشت: بسیج در طول دوران هشت سال دفاع مقدس و سال‌های بعد از آن تا به امروز، همواره در خط مقدم دفاع از ارزش‌های اسلامی نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داشته و این نقش در جای جای ایران اسلامی قابل مشاهده است.

وی ادامه داد: امروز فعالیت و تلاش بسیجیان در امر واکسیناسیون سراسری در قالب طرح شهید قاسم سلیمانی غیر قابل انکار است و با همت این افراد مخلص در آستانه واکسیناسیون سراسری قرار داریم.

امام جمعه مهاباد با اشاره به آیین وداع شهیده گرانقدر دفاع مقدس بانو "فاطمه اسدی" به عنوان نخستین شهیده اهل سنت تفحص شده دفاع مقدس، افزود: مردان و زنان اهل سنت در طول چهار دهه انقلاب اسلامی نشان دادن که همواره پشت نظام خود بوده و از ابتدا انقلاب تاکنون بیش از ۱۱ هزار شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده اند.

ماموستا امامی با بیان اینکه خون شهیدان شیعه و سنی بر سر دفاع از این مرز بوم با هم ترکیب شده است، بیان کرد: امروزه از مسئولان ارشد کشوری و شخص ریاست جمهوری و دولت وی انتظار داریم که در انتخاب مدیران و مسوولان ارشد کشوری از تمام اقوام و مذاهب براساس شایسته سالاری اهتمام داشته باشند.

وی اضافه کرد: توجه و نگاه یکسان به قومیت‌های ایرانی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده و اجرایی شدن امر زمینه اتحاد و همبستگی ملی را افزایش خواهد داد.

هفته بسیج امسال (از ۲۹ آبان تا پنجم آذرماه) در اقصی نقاط کشور با برگزاری آیین‌های ویژه‌ای که بیشتر در فضای مجازی است گرامی داشته می‌شود.

بسیج مستضعفان پنجم آذرماه سال ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.