اقدام عجیب آقای دکتر با خوردن مدفوع گاو + فیلم

پزشک هندی برای اثبات خاصیت مدفوع گاو در عملی عجیب اقدام به خوردن آن در مقابل دوربین زنده کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، اقدام غیربهداشتی و مشمئزکننده یک پزشک هندوستانی به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. دکتر «مانوج میتال»، یک متخصص کودکان اهل هاریانا هند در این عمل عجیب اقدام به خوردن مدفوع گاو در مقابل دوربین زنده کرد. این پزشک متخصص در حالی دست به این اقدام زد که همزمان در حال برشمردن فواید مدفوع گاو بود.

در ویدئوی منتشر شده صدای دکتر میتال شنیده می‌شود که می‌گوید: «هر قسمت از مدفوع گاو برای بشریت ارزشمند است. اگر ما آن را بخوریم، بدن، ذهن و روح ما پاک می‌شود. هنگامی که مدفوع گاو وارد بدن ما می‌شود بدن را تصفیه می‌کند.»


بیشتر بخوانید


او سپس در این ویدئو تکه‌ای از فضولات گاو را از روی زمین برداشته و به راحتی آن را مانند غذا می‌خورد. این ویدئو پس از انتشار در شبکه‌های اجتماعی با بازخورد‌های متفاوت کاربران همراه شد. در حالی که عده‌ای از کاربران محلی این پزشک را به دلیل حمایت از طب سنتی هندی مورد تشویق قرار دادند، عده‌ای نیز او را پزشکی بی منطق توصیف کردند که جنون و دیوانگی را تبلیغ می‌کند.

یکی از کاربران در فیسبوک نوشت: «شورای پزشکی هند باید این موضوع را بررسی و مجوز فعالیت این پزشک را لغو کند.» کاربر دیگر نوشت: «واقعا حیف است که این مرد، پزشک متخصص کودکان نامیده شود.»

گفتنی است؛ اقدام عجیب این پزشک هندوستانی در حالی خبرساز می‌شود که فضولات گاو در فرهنگ و آیین های هندی دیده می شود. برای مثال هر سال دست کم دو نبرد با فضولات گاو در هند برگزار شده و چندین محصول از آن نیز به عنوان دارو تولید می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
به لطف این دکتر حتی از گوشت گاو هم متنفر شدم والبته حالا بعد دیدن این فیلم کی بتونم وعده بعدی غذا رو بخورم نمیدونم !
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۲۲:۲۸ ۲۹ آبان ۱۴۰۰
دیوانه زیاده، اینم یک نوع
آخرین اخبار