کدام اطلاعات حساس صهیونیست‌ها در پی حملات مداوم گروه «عصای موسی» فاش شد؟

گروه هکری «عصای موسی» اخیرا در حملات سایبری گسترده‌ای اطلاعات زیادی از رژیم صهیونیستی را منتشر کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یک گروه هکری موسوم به «عصای موسی» اخیرا در حملات سایبری گسترده اطلاعات زیادی از رژیم اشغالگر صهیونیستی افشا کرده است. در اولین موارد، این گروه فایلی از اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی فاش کرد که شامل لیست اطلاعات شخصی صد‌ها نظامی این رژیم از جمله اسامی، تحصیلات و موقعیت این سربازان بوده است.

پس از آن مقامات صهیونیست اعلام کردند چندین شرکت مهندسی این رژیم هدف حملات گسترده سایبری قرار گرفته و هکرها موفق به سرقت اطلاعات آنها شدند.

همچنین گروه هکری عصای موسی اعلام کرد در حمله سایبری خود، به فایل تصاویر ۳ بعدی از تمام مناطق اشغالی که با دقت ۵ سانتی متر گرفته شده دست یافته‌ است.

این در حالی است که گروه مخالف رژیم صهیونیستی موسوم به «عدالت برای فلسطین» و «سایه سیاه» نیز طی ماه گذشته تاکنون چندین حمله سایبری به نهاد‌های حساس این رژیم داشته و اطلاعاتی امنیتی و نظامی متعددی را در شبکه‌های اجتماعی فضای مجازی منتشر کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۰:۱۷ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
درود و خداقوت بر سربازان گمنام هکرهای نخبه خردمند مقتدر قدرتمند عصای حضرت موسی نبی سلام الله علیه باد پیروزی حق علیه باطل رژیم سفاک منحوس خبیث جنایتکار اشغالگر غارتگر کودک کش مظلوم کش شکنجه گر بی عدالت بی حقوق بشر نژادپرستان شیطان صفتان صهیونیستی بسیار نزدیک است صهیونیست توسط مردمان بومیش در فلسطین و در سر تا سر جهان بزیر کشیده خواهد شد و آزادی فلسطین اشغالی و فلسطینیان بسیار نزدیک است و همه بومیان اصیل فلسطینیان از هر قوم و نژاد و قبیله و دین و مذهبی که باشند دوباره با صلح و احترام حقوق بشرانه انسانی در کنار یکدیگر با امنیت و عدالت اجتماعی بدون تبعیضگریهای مختلف زندگی شایسته عادلانه خواهند داشت و هر دینی با روش خودش در مکان خودش در سرزمین قدس شریف عبادت خاص خودش را به درگاه خداوند جل جلاله انجام خواهد داد و کاری هم به کار یکدیگر ندارند و یک حکومت مردم شمول آزاد مستقل حقوق بشرانه انسانی تشکیل خواهند داد . هکرهای مقتدر و قدرتمند خوبان نیکان گمنام عصای موسی نبی س ای خردمندان نخبگان آزاده اندیشان عادل از سر تا سر جهان ضربات قدرتمندانه تر و مقتدرانه تر سنگینتر و محلکتری را بر تمامیت رژیم جعلی منفور شیطانی خبیث صهیونیستهای نکبت سفاک تروریست واردکنید که پیروزی نهایی به حول قوه الهی خداوند جل جلاله بسیار نزدیک است و اجر و مزد و حسنات شما خوبان گمنام در بارگاه الهی خداوند جل جلاله محفوظ است و در دنیا و آخرت بشما خوبان نیک اندیشان خردمندان نخبگان آزاد اندیشان عادل داده می شود . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۲۸ آبان ۱۴۰۰
هی هی کجا حالا دو وجب خاک همه چی توش هست من لو دادم تو این دووجب هر چی فکرشرا بکنی هست حالا هر کار میخای بکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۴ ۲۸ آبان ۱۴۰۰
این الان همون زدی ضربتی
ضربتی نوش کنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۲۷ آبان ۱۴۰۰
اما من فکر میکنم این خودش یه بازی برای گول زدن دیگران هست و موقعیت اصلی را لو نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۲۷ آبان ۱۴۰۰
الحمدالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۲۷ آبان ۱۴۰۰
عالی
آخرین اخبار