تشییع پیکر پاک شهدای امنیت در کرمان + فیلم

پیکر مطهر ۳ شهید مدافع امنیت، صبح امروز با حضور گسترده مردم کرمان تشییع شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در درگیری نیروی انتظامی استان کرمان با اشرار مسلح، ۳ تن از مأموران پلیس به مقام رفیع شهادت نائل آمدند. این درگیری در دشت «سمسور» واقع در مرز استان کرمان با سیستان و بلوچستان رخ داد.

شهید «احسان شیرخانی» و شهید «امیر حسین خدادادی» در ساعات اولیه درگیری به شهادت رسیدند و شهید «مهدی توسنگ» هم در درگیری تن به تن با یکی از اشرار، ضمن به هلاکت رساندن او، خود نیز به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

پیکرهای شهید سرهنگ «مهدی توسنگ» سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر، شهید استوار یکم «احسان شیرخانی» و سرباز وظیفه «امیر حسین خدادادی» صبح پنجشنبه با حضور گسترده مردم کرمان تشییع شد.

 

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
چکاد
۲۲:۲۸ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
شهادت هنر مردان خداست، خوشا به احوال این دلیران مظلوم،
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۸:۴۲ ۲۷ آبان ۱۴۰۰
بسم رب الشهداء و الصدیقین :
ارواح بلند مرتبه و ملکوتی و مطهر دلاور مردان مرد میدانهای حق علیه باطل برادران عزیز و بزرگوارمان شهدای مدافعان امنیت ملی ایران اسلامی عزیزمان شاد و قرین رحمت پی در پی خداوند جل جلاله باد .و به خانواده های محترمشان تسلیت عرض می کنیم و برای خانواده محترمشان از درگاه خداوند جل جلاله صبر و اجر و سلامتی و طول عمر با عزت و رفاه و امنیت کامل انسانی اسلامی آرزومندیم برای شادی ارواح مطهرشان بفرستیم رحم الله من یقرا الفاتحه مع اخلاص و صلوات . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۲۷ آبان ۱۴۰۰
شهادتتون مبارک برای ما هم دعا کنید تا پیش حضرت مادر رو سفید شویم
آخرین اخبار