آقاجان پور: الگوی من در تیم ملی بسکتبال صمد نیکخواه بهرامی است

بازیکن تیم ملی بسکتبال کشورمان درباره آخرین وضعیت ملی پوشان قبل از شرکت در مسابقات مقدماتی جام جهانی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، متین آقاجان پور بازیکن تیم ملی بسکتبال کشورمان در حاشیه اولین تمرین ملی پوشان قبل از شرکت در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۳ اظهار داشت: تمرینات تیم ملی بسیار خوب است و در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر به تمرین می‌پردازیم. با توجه به اینکه رقابت‌های لیگ تازه تمام شده است بازیکنان از لحاظ بدنی در شرایط خوبی قرار داشته و با آمادگی خوبی در تمرینات حاضر شده‌اند و امیدوارم در اولین مسابقه برابر بحرین بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

بازیکن تیم ملی بسکتبال درباره اینکه در کدام پست بازی می‌کند بیان داشت: پست اصلی من در تیم ملی بسکتبال پست ۳ است و از انگیزه بالایی در این پست برخوردار هستم. می‌خواهم در کنار سایر بازیکنان با تجربه‌ای که در تیم ملی حضور دارند عملکرد موفقی داشته و خودم را به کادر فنی تیم ملی اثبات کنم.

آقاجان پور درباره الگوی خود در تیم ملی بسکتبال گفت: الگوی من در تیم ملی بسکتبال صمد نیکخواه بهرامی است و از اینکه کنار او بازی کرده ام احساس خوشحال می‌کنم. من در اردو‌های قبلی بار‌ها کنار صمد بوده ام و از او نکات بسیار خوبی یاد گرفتم.


بیشتر بخوانید


بازیکن تیم ملی بسکتبال درباره هدف خود در آینده بیان کرد: هدف من برای آینده این است که عملکرد خوبی داشته و تمام تلاش خودم را به کار خواهم گرفت تا در پایان بتوانم جزء ۱۲ نفر اصلی مسابقات مقدماتی جام جهانی قرار بگیرم.

 تیم ملی بسکتبال کشورمان در پنجره اول، دوم و سوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ در منطقه آسیا – اقیانوسیه روز جمعه ۵ آذر ماه باید در نخستین بازی خود به مصاف بحرین برود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار