شهردار کرمانشاه قطعا هفته آینده انتخاب می‌شود/ گزینه‌ای اضافه نخواهد شد

سخنگوی شورای شهر کرمانشاه از انتخاب شهردار کرمانشاه در هفته آینده خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، احسان حیدریان با اشاره به انتخاب شش گزینه نهایی تصدی شهرداری کرمانشاه گفت: این افراد بعد از بررسی رزومه کاندیداها، با رای اعضای شورا انتخاب شده اند و برخی از آن‌ها تمامی یا اکثریت رای اعضا را به خود اختصاص داده اند.

او افزود: در جلسه این هفته متاسفانه بنابه دلایلی برخی اعضا نتوانستند در جلسه انتخاب شهردار حاضر شوند، اما قطعا در هفته آینده این کار صورت گرفته و شهردار کرمانشاه انتخاب خواهد شد.

حیدریان در خصوص احتمال اضافه شدن گزینه جدید به لیست نهایی کاندیدا‌ها گفت: این کار صورت نخواهد گرفت، چرا که اعضای شورا و نیز افرادی که بصورت خودجوش کاندیدا شده بودند مهلت لازم را برای اعلام حضور داشتند و در حال حاضر جلسات و کار‌های کارشناسی و بررسی‌ها انجام شده و به این لیست گزینه‌ای اضافه نخواهد شد.

سخنگوی شورای شهر کرمانشاه با بیان اینکه تلاش بر انتخاب یک شهردار با رای هر یازده عضو شورا است، گفت: البته تصمیم در این زمینه با اعضای شوراست، اما امیدواریم شهرداری با رای حداکثری داشته باشیم.

گفتنی است:محمد حیدری، صابر رحیمی، منوچهر فخری، سید حجت الله موسوی اجاق، هدایت حاتمی و نادر نوروزی کاندیدا‌های نهایی شهرداری کرمانشاه هستند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار