وزیر اطلاعات:

از گردنه سخت تحریم عبور کرده‌ایم/ به امنیت پایدار رسیده ایم

حجت‌الاسلام خطیب گفت: به امنیت پایدار رسیده ایم که باید به ژرفای آن افزود و آن را با سرمایه‌های اجتماعی تلفیق کنیم.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان،  حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در آیین تکریم و معارفه مدیرکل اطلاعات استان تهران با تسلیت وفات حضرت معصومه (س) اظهار داشت: روایات زیادی در مورد حضرت فاطمه معصومه (س) داریم، محور و مرکزیت انقلاب، علم و دانش نیز در پیرامون مرقد این حضرت است.

وی با اشاره به وحدت و همدلی در میان مسئولان استان تهران ادامه داد: امید است تحولی را در جهت ایران قوی در استان به وجود بیاورید.

وزیر اطلاعات عنوان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی فرصت‌ها و پیروزی‌ها خیلی بیشتر از چالش‌ها و مشکلات است.

حجت الاسلام خطیب عنوان کرد: در راس نظام، رهبری شجاع و قاطع و رئیس جمهوری ارزشی و مردمی و هماهنگی خوبی بین قوا را داریم، ضمن اینکه اقتدار ما در منطقه، اقتدار نیرو‌های مسلح و امنیت کشور نیز از دیگر فرصت‌های قابل توجه است.

وی با اشاره به تلاش امریکا و غربی‌ها جهت ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد: علی رغم تلاش دشمنان، محور مقاومت با مرکزیت ایران کاری کرد که امریکا منطقه را ترک کند، به علاوه از گردنه سخت تحریم عبور کردیم.

وزیر اطلاعات تاکید کرد: همت دولت در زمینه تامین واکسن را شاهد بودیم و دولت تلاش خواهد کرد در مورد ارز، معیشت و کالا‌های اساسی نیز به موفقیت برسد.

حجت الاسلام خطیب ادامه داد: به امنیت پایدار رسیده ایم که باید به ژرفای آن افزود و آن را با سرمایه‌های اجتماعی تلفیق کنیم؛ چرا که دشمن دست از دشمنی و غداری برنمی دارد و باید با حرکت جهادی، ارزشی و انقلابی، سرمایه اجتماعی مردمی را ارتقا دهیم. ارتقا و افزایش مشارکت مردمی و سرمایه اجتماعی شاخص ارزیابی موفقیت مسئولین خواهد بود.

گفتنی است در این جلسه؛ مراسم تکریم و معارفه مدیرکل اطلاعات استان تهران انجام شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
.
۰۹:۰۷ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
اقای وزیر اینها که گفتی یعنی چی .عبور از تحریم و.....
بله هر گرانی شاید با حقوق
شما سازگار باشه اما با درامد
یک کارگر روز مزد اصلا ساز گاری ندارد.
ایا دیدی جلو قصابی به جای گوشت استخوان خرید میکنن.
بله اگه دنیا رو اب بگیره کف پای شما خیس نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۲:۰۵ ۲۹ آبان ۱۴۰۰
ما از تحریممممممممممم عبوررررررررررررررر کردییییییییییممممممممممم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۲۷ آبان ۱۴۰۰
شما با حقوق وزارت شاید از گردنه عبور کرده باشی اما مردم به فلا کت افتادن چشماهات رو خوب باز کنی خواهی دید مرغ ۴۰هزارتومان گوشت ۱۴۰هزارتومان اجاره و که بماند برنج ۵۰هزار تومان از گردنه چی عبور کردیم؟
آخرین اخبار