انهدام بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر جنوب شرق کشور با ۳ تن و ۴۹ کیلوگرم مواد افیونی

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر در جنوب شرق کشور، دستگیری ۸ سوداگر مرگ و کشف ۳ تن و ۴۹ کیلوگرم انواع مواد افیونی در عملیات مقتدرانه تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار  احمد طاهری  فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی چند شبانه روز کار فشرده اطلاعاتی و با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گلستان، بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر جنوب شرق کشور که قصد انتقال محوله سنگین مواد افیونی از شهرستان زاهدان به مناطق مرکزی کشور را داشتند، شناسایی و انهدام این باند را در دستور کار خود دادند.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از یک هفته تلاش با رصد تحرکات اعضای این باند سرانجام شب گذشته قاچاقچیان را که با ۸ دستگاه خودرو، در حال انتقال محموله مواد مخدر در یکی از مناطق صعب العبور بخش "کورین" شهرستان زاهدان بودند روئیت و به آن‌ها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین پلیس بدون توجه به اخطار‌های صادره با عوامل انتظامی درگیر شدند که در نهایت پس از ۳ ساعت درگیری مسلحانه با آتش پرحجم تکاوران پلیس هر ۸ خودروی قاچاقچیان شامل؛ ۳ دستگاه وانت تویوتا و ۵ دستگاه پژو ۴۰۵ توقیف و ۸ سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند.

سردار طاهری بیان داشت: در این عملیات که با حضور مقتدرانه تکاوران قرارگاه عملیاتی انتظامی عمار استان صورت گرفت، طی پاک سازی محل، مقدار ۳ تن و ۴۹ کیلو و ۹۵۰ گرم انواع مواد افیونی، شامل یک تن و ۸۱۶ کیلو و ۶۰۰ گرم حشیش، یک تن و ۲۲۸ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک و ۴ کیلو و ۹۵۰ گرم شیشه بهمراه ۴ قبضه سلاح کلاش با ۱۲۳ فشنگ جنگی کشف شد.

وی در پایان با اشاره به معرفی افراد دستگیر شده به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: مأموران نیروی انتظامی در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق مواد مخدر در سطح استان حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با مواد افیونی به عنوان بلای خانمان سوز جامعه از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار