اجرای ۹۰ برنامه مختلف به مناسبت هفته بسیج در مهاباد

به مناسبت هفته بسیج ۹۰ برنامه مختلف فرهنگی و هنری در شهرستان مهاباد برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهاباد گفت: ۹۰ برنامه شاخص بصیرتی، فرهنگی، هنری و ورزشی به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج در این شهرستان برگزار می‌شود.

سرهنگ جلیل نقشی در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: امسال برنامه‌های هفته بسیج با شعارمحوری "بسیج پاره تن مردم" و با رویکرد کمک به رفع مشکلات مردم و نظام اجرا خواهد شد.

 وی تصریح کرد: گردهمایی و پذیرایی از بسیجیان و شنیدن رهنمود‌ها و سخنان مقام معظم رهبری، برگزاری مسابقات فرهنگی در قالب تبیین گام دوم انقلاب، غباروبی و عطر افشانی مزار شهدا و میثاق دوباره با آنان از جمله برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان خواهد بود.

سرهنگ نقشی اضافه کرد: دیدار با خانواده شهدا ارائه خدمات رایگان درمانی و برپایی ایستگاه سلامت، دیدار چهره به چهره با روحانیون و میزگرد عصر خاطره بسیجیان، کمک‌های مؤمنانه و تولید محتوای مختلف برای انتشار در فضای مجازی از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته بسیج برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه مهاباد، با بیان اینکه برنامه‌های هفته بسیج متنوع و در راستای علاقه جوانان و بسیجیان است، اضافه کرد: توزیع بسته‌های غذایی، برگزاری مسابقات ورزشی شامل تیراندازی، پیاده رویی خانوادگی و فوتسال، تجلیل از بسیجیان نمونه، محفل انس با قرآن، نواختن زنگ بسیج در مدارس و افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به مردم از دیگر برنامه‌های این هفته در مهاباد خواهد بود.

در تقویم رسمی کشور از ۲۹ آبان تا پنجم آذرماه هفته بسیج نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.