آیین افتتاح پروژه خوابگاه علوی قصرقند (دخترانه)

با حضور خاوئی، مدیر عامل بنیاد علوی، مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ، مدیر کل سازمان نوسازی مدارس استان خوابگاه شبانه روزی دخترانه علوی قصرقند با همکاری گروه جهادی آل یاسین و مردم منطقه ساخته شده افتتاح شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، با حضور خاوئی، مدیر عامل بنیاد علوی، مدیر کل آموزش و پرورش استان، مدیر کل سازمان نوسازی مدارس، سرپرست فرمانداری و مدیران دستگاه‌های اجرایی، شورا و شهرداری و عموم مردم قصرقند برگزار شد خوابگاه شبانه روزی دخترانه علوی قصرقند با ۸۷۰ متر زیربنا و اعتبار ۴۰ میلیارد ریال که با همکاری گروه جهادی آل یاسین و مردم منطقه ساخته شده افتتاح شد.

مدیر عامل بنیاد علوی با تاکید بر مشارکت مردم و دستگاه‌ها در پروژه‌های بنیاد علوی در آیین افتتاح این پروژه اظهار داشت: این مجموعه که با همکاری مردم و گروه‌های جهادی توسط بنیاد علوی ساخته شده است با تحصیل دختران امروز، زنان و مادرانی در آینده وارد جامعه خواهند شد که سبب پیشرفت شخصی این افراد و پیشرفت شهرستان می‌شود.

 خاوئی در ادامه بیان داشت: خدا را شاکریم که با کمک مردم و گروه‌های جهادی با ساخت و تجهیز مدارس، سرانه فضای آموزشی را ارتقا می‌دهیم.

مدیر عامل بنیاد علوی با تاکید بر اینکه اصل در پروژه‌های بنیاد علوی مشارکت مردم است، افزود: تحول در منطقه با حضور و مشارکت و فعالیت مردم انجام می‌شود نه با تجمیع غیر اصولی امکانات که اتفاقا ممکن است به ظرفیت‌های منطقه زیان برساند.

وی در پایان گفت: حضور بنیاد علوی در هر منطقه کوتاه است بنابراین ظرفیت‌های منطقه با حضور مردم در این مدت باید فعال شود که هم دغدغه مندی مردم و هم خود عامل شدن آنان را در پی داشته باشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار