سیگنال آیپد جان یک پدر و دختر را نجات داد

تیم نجات آمریکا با ردیابی سیگنال آیپد متعلق به یک دختر موفق به نجات جان این دختر و پدرش پس از سانحه سقوط هواپیما شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مردی که به همراه دخترش پس از سقوط هواپیما در یک منطقه جنگلی گم شده بودند با کمک سیگنال آیپد نجات یافتند. این مرد ۵۸ ساله و دختر ۱۳ ساله اش که هویت آنها اعلام نشده روز یکشنبه سوار بر یک هواپیمای سسنا ۱۵۰ تک موتوره از فرودگاه بین المللی ویلکس بار اسکرانتون در پنسیلوانیا پرواز کرده بودند.

اما پس از مدتی از پرواز این هواپیمای تک موتوره از روی رادار محو و ناپدید شد. مرد میانسال به عنوان خلبان و دخترش تنها سرنشینان این هواپیما بودند. پس از وقوع این حادثه، پلیس با همراهی مرکز نیروی نجات هوایی آمریکا عملیات جستجو برای یافتن این هواپیما را آغاز کردند. پس از حضور تیم‌های جستجو به همراه ۳۰ داوطلب نجات در آخرین موقعیت هواپیما؛ عملیات جستجو شروع شد.


بیشتر بخوانید


تیم‌های نجات در حالی عملیات جستجو را آغاز کردند که به علت نزدیک شدن به ساعات پایانی روز تلاش می‌کردند تا از یکدیگر فاصله نگیرند. همچنین به علت بارش برف و برودت هوا عملیات جستجو نمی‌توانست برای ساعت‌های طولانی ادامه پیدا کند.

سیگنال آیپد

با این حال، پنج ساعت بعد این دو سرنشین هواپیما در ۷ مایلی جنوب فرودگاه بین المللی ویلکس بار اسکرانتون در یک منطقه جنگلی پیدا شدند. ماموران تیم نجات با پینک کردن سیگنال تلفن همراه متوجه شدند که دختر گم شده دارای یک آیپد است و با دریافت مختصات موفق به تشخیص موقعیت این پدر و دختر شدند.

سقوط هواپیما

این پدر و دختر پس از نجات یافتن بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند و حال آنها مساعد گزارش شده است. هنوز گزارشی در مورد علت سقوط هواپیما منتشر نشده است. اداره هوانوردی فدرال آمریکا در حال تحقیق در مورد این حادثه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار