حل شدن مشکل عملکرد بازخوانی خودکار در توئیتر

توئیتر پس از بررسی شکایات کاربران ناراضی مشکل عملکرد بازخوانی خودکار را برطرف کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از digitaltrends، توئیتر به تازگی یکی از آزاردهنده‌ترین مشکلات خود را که بر نسخه وب سرویسش تاثیر گذاشته بود، برطرف کرد. این مورد عملکرد بازخوانی خودکار در توئیتر بود که این قابلیت را داشت قبل از اینکه شما خواندن توئیت را به پایان برسانید، از دید شما خارج شود. خبر خوب این است که توئیتر اکنون به شکایات کاربران ناراضی پاسخ داده و ویژگی به‌ روز رسانی خودکار را کنار گذاشته است، به این معنی که دیگر لازم نیست برای یافتن پست مورد نظر وقت خود را برای پیمایش در سایر پست‌ها تلف کنید. این شرکت میکروبلاگینگ در ماه سپتامبر اعتراف کرد که این موضوع برای بسیاری از کاربران تجربه‌ای ناامید کننده بوده و قول داد که آن را تغییر دهد.

بازخوانی خودکار در توئیتر

این هفته شرکت توئیتر اعلام کرد که این تغییر اکنون برای همه کاربران وب در حال اجرا است. به‌ روز رسانی به این معنی است که اکنون می‌توانید با کلیک کردن روی نوار شمارنده توئیت در بالا، توئیت‌های جدید را به‌صورت دستی و در خط زمانی موردنظر خود ببینید. این تغییر نسخه وب را با برنامه‌های تلفن همراه مطابقت می‌دهد. توئیتر در ماه‌های اخیر برنامه‌های زیادی جهت اعمال تغییرات در سرویس خود داشته است. برای مثال، هفته گذشته مشخص شد که این شرکت پس از راه‌اندازی محدود سرویس اشتراک توئیتر آبی در اوایل سال جاری در کانادا و استرالیا، قصد دارد تا این ویژگی را در ایالات متحده و نیوزیلند هم راه‌اندازی کند.

توئیتر

همچنین اخیراً دسترسی به فضا‌های توئیتر را افزایش داده است، یک ویژگی شبیه به کلاب هاوس که به کاربران امکان می‌دهد چت‌های صوتی را میزبانی کنند و در به روز رسانی دیگری جستجوی توئیت‌های یک کاربر را برای کاربران آیفون آسان‌تر می‌کند و این تمام ماجرا نیست. اوایل امسال توئیتر از برش پیش‌نمایش تصویر خودداری کرد، در حالی که اخیراً پیش‌نمایش اینستاگرام پس از ۱۰ سال غیبت دوباره در فید‌های کاربران ظاهر شده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار