کشف بیش از ۸۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی/عامل قاچاق ۴۰۰ ثوب لباس در دام قانون

مهم ترین حوادث قزوین امروز سه شنبه بیست و پنجم آبان ۱۴۰۰ را می توانید در این بسته خبری بخوانید .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با رصد اطلاعاتی ۳ نفر از سوداگران مرگ را که قصد انتقال مقادیر قابل توجهی مواد به استان‌های همجوار را داشتند شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پس از شناسایی خودرو و کسب اطمینان از زمان دقیق انتقال مواد، ضمن هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی، با طرح ریزی عملیات انتظامی دستگیری قاچاقچیان مواد را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان قزوین بیان داشت: ماموران با استقرار در محور تردد خودرو، به محض رویت کامیون حامل مواد، دستور توقف آن را صادر و در بازرسی از آن ۸۰ کیلو و ۶۴۰ گرم تریاک کشف کردند.

سردار ابراهیمی گفت:دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر و توقیف ۲ دستگاه خودرو از دیگر توفیقات این عملیات پلیسی بود.

کشف بیش از ۴۰۰ ثوب لباس قاچاق در قزوین

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور قزوین-زنجان به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک شدند و دستور توقف آن را صادر کردند.

سرهنگ مهدی حاجیان راد افزود: در بازرسی ماموران از خودرو، ۴۲۱ ثوب انواع لباس قاچاق کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گفت: برابر نظر کارشناسان مربوطه ارزش ریالی لباس قاچاق کشف شده بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم در سامانه ۱۹۷

دفتر نظارت همگانی بازرسی پلیس استان، در اطلاعیه‌ای از برگزاری جلسه ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم، در روز چهارشنبه مورخه ۲۶ آبان ماه سال جاری خبر داد.

این جلسه روز چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ ظهر برگزار می‌شود.

هم استانی‌ها می‌توانند برای بررسی مشکلات، انتقادات در ارتباط با عملکرد فرماندهی انتظامی استان در محل دفتر نظارت همگانی  واقع در شهر قزوین، بلوار باهنر، جنب دادسرای عمومی و انقلاب دفتر نظارت همگانی  حضور یابند و یا با شماره تلفن ۱۹۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.