اقدام خودجوش شهروندان، مصدومان تصادف را نجات داد

اقدام تحسین برانگیز شهروندان در کمک به رانندگان و سرنشینان حادثه دیده به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است صحنه زیبای کمک شهروندان سنگاپوری به راننده و سرنشینان یک خودرو در یکی از خیابان‌های این کشور را به تصویر می‌کشد. پس از آنکه این دو خودروی هیوندا آبی و بی ام و مشکی رنگ در خیابان با یکدیگر برخورد کردند یکی از خودرو‌ها واژگون شد. در این حادثه پنج نفر مجروح شدند. این اتفاق در ساعت ۸.۲۰ دقیقه صبح روز یکشنبه ۱۴ نوامبر در خیابان مقابل پارلمان سنگاپور رخ داد.

پس از وقوع این حادثه شاهدان عینی با دیدن صحنه گرفتار شدن رانندگان و سرنشینان دو خودرو بلافاصله وارد عمل شده و اقدام به نجات آن‌ها کردند. شاهدان عینی با بیرون کشیدن افراد مجروح از داخل خودروی هوندا موفق به نجات جان آن‌ها شدند. در ویدئویی که توسط یکی از رانندگان و با تلفن همراه تهیه شده لحظه‌ای را که ده‌ها شهروند در حال کمک رسانی به مصدومان این حادثه هستند نشان می‌دهد.


بیشتر بخوانید


بنا به گزارش پلیس محلی سنگاپور این حادثه زمانی رخ داد که خودروی هیوندا با عبور از چراغ قرمز با خودروی بی ام و برخورد کرد و واژگون شد. یک مقام پلیس محلی به رسانه‌ها گفت: «دو راننده مرد ۵۱ و ۵۹ ساله به همراه سه مسافر ۲۸ تا ۶۱ ساله به بیمارستان منتقل شدند.»

پلیس در حال انجام تحقیقات در مورد این حادثه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار