راه اندازی خط تولید ویناس در کارخانه خمیرمایه ناغان

مدیر کارخانه خمیر مایه ناغان گفت: خط تولید ویناس، آلودگی ناشی از کارخانه خمیرمایه را به حداقل می‌رساند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سیدعلی هاشمی مدیر کارخانه خمیر مایه ناغان اظهار داشت: خط تولید ویناس در چهار مرحله به بهره برداری می‌رسد که مرحله نخست آن ۱۰ روز دیگر افتتاح می‌شود و تا تابستان سال آینده شاهد بهره برداری کامل خط تولید ویناس در این کارخانه خواهیم بود.

او افزود: کارخانه خمیرمایه یک صنعت ۲۲ ساله است که با ۱۳۰ نفر نیروی بومی مشغول به کار است و در کنار آن ۵۰ نفر به صورت پیمانکاری در این کارخانه فعالیت می‌کند.


بیشتر بخوانید


هاشمی اضافه کرد: بخش آزمایشگاه این کارخانه مجهزترین آزمایشگاه صنعتی در چهارمحال و بختیاری است که با کارکنان بومی در حال فعالیت است.

او اظهار داشت: تلاشگران و صنعتگران فنی توانسته اند در چندماه گذشته از روش مهندسی معکوس علاوه بر تکنولوژی جدید صنایع غذایی، طرح‌های حساس و بزرگی، چون تصفیه پساب، تولید ویناس، تولید الکل خالص را به اجرا بگذاردکه برخی به مرحله بهره برداری رسیده و تعدادی از آن‌ها در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

هاشمی با اشاره به اینکه طرح توسعه کارخانه خمیرمایه عزمی همگانی می‌طلبد، تصرح کرد: با افزایش تعداد نیروی کار این کارخانه می‌تواند تاثیر اقتصادی خود را در منطقه افزایش دهد.

او با اشاره به اینکه کارخانه خمیرمایه صادر کننده نمونه بوده است، ادامه داد: ۳۰ درصد محصولات این کارخانه به کشور‌های افغانستان، عراق، پاکستان، گرجستان، سوریه، لبنان، قرقیزستان و... صادر می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.