ادامه داستان دنباله دار تشکیل نشدن جلسه شورای شهر کرمانشاه

رئیس شورای شهر کرمانشاه، پس از به حد نصاب نرسیدن جلسه شورای شهر با انتقاد از حضور نیافتن برخی اعضا، گفت :در جلسه شورای شهر کرمانشاه فقط چهار نفر از اعضا حضور داشتند .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رسول آزادی رئیس شورای شهر کرمانشاه، پس از به حد نصاب نرسیدن جلسه شورای شهر با انتقاد از حضور نیافتن برخی اعضا، گفت : در این جلسه فقط چهار نفر از اعضا حضور داشتند و دو عضو دیگر در راه هستند که با تاخیر می‌آیند و عملا حضور آن‌ها هم برای به حد نصاب رسیدن جلسه کافی نیست.

او گفت : ظهر امروز که قرار بر برگزاری جلسه انتخاب شهردار بود و به همه اعضا هم اطلاع داده شده بود، متاسفانه پنج نفر از اعضا پیامکی مرخصی گرفته که با مرخصی آن‌ها موافقت نشد و در جلسه هم حاضر نشدند.

رئیس شورای شهر کرمانشاه افزود: هفده جلسه رسمی برای انتخاب شهردار برگزار کرده ایم و با مشخص شدن شش گزینه نهایی، امروز قرار بود رای گیری نهایی انجام شود.

آزادی در خصوص شش گزینه نهایی تصدی شهرداری کرمانشاه افزود: آقایان محمد حیدری با یازده رای، صابر رحیمی با ۱۰ رای، منوچهر فخری با ۹ رای، سید حجت الله موسوی اجاق با شش رای، هدایت حاتمی با شش رای و نادر نوروزی با پنج رای به عنوان کاندیدا‌های نهایی از سوی اعضای شورا انتخاب شدند.

او در خصوص چرایی تشکیل نشدن جلسه گفت: اعضای شورا اختلافی ندارند و برخی کاندیدا‌های تصدی شهرداری تمام و یا اکثریت آرا را کسب کردند و اینکه چرا برخی اعضای شورا در این جلسه حاضر نشده اند عجیب است و من از تمام مردم کرمانشاه بابت این موضوع عذرخواهی می‌کنم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.