کشف بیش از ۱۵ هزار کیلو مرغ زنده قاچاق در ابرکوه

فرمانده انتظامی استان یزد از کشف بیش از ۱۵ تن مرغ زنده قاچاق از پنج دستگاه کامیونت در شهرستان ابرکوه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد، فرمانده انتظامی استان یزد گفت: به منظور برخورد با مفسدان اقتصادی و طرح جلوگیری از قاچاق مرغ، ماموران ایستگاه بازرسی فراغه شهرستان ابرکوه در حین کنترل خودرو‌های عبوری، پنج دستگاه کامیونت ایسوزو را برای بررسی متوقف کردند.

سردار بهدانی فرد افزود: ماموران ایستگاه در بازرسی از کامیونت‌ها تعداد پنج هزار و ۴۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق به وزن بیش از ۱۵ هزار کیلوگرم کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برابر دستور قضائی مرغ‌های کشف شده برای سیر مراحل قانونی به اداره دامپزشکی ارجاع داده شدند، بیان کرد: کارشناسان اداره دامپزشکی ارزش تقریبی محموله طیور کشف شده را بیش از سه میلیارد ریال اعلام کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد در پایان با بیان اینکه رانندگان کامیونت‌ها مرغ‌ها را از مرکز استان بارگیری و قصد انتقال آن را به استان‌های غربی داشتند، گفت: برخورد قاطعانه با قاچاق فرآورده‌های دامی و طیور با جدیت تمام در دستور کار ماموران انتظامی استان قرار دارد و از شهروندان درخواست می‌شود هر گونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/و

برچسب ها: مرغ زنده ، قاچاقچیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار