حضور جوانان در برنامه‌های جمعیت هلال احمر اعتماد آفرین است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: حضور جوانان در برنامه‌های جمعیت هلال احمر و مشارکت آن‌ها اعتماد آفرین است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عزت اله ضربی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در جلسه با کارشناسان امور جوانان شعب و دبیران استانی مجامع جوانان گفت: حضور جوانان فاکتور مهمی در برنامه‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل است.

او ادامه داد: جوانان و مشارکت آن‌ها موجب می‌شود مردم و مسئولان نگاه مثبتی به فعالیت‌های جمعیت هلال احمر و قرمز و سفید پوشان فعال در این جمعیت داشته باشند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل تصریح کرد: هر چقدر جوانان را بتوانیم جذب، ساماندهی و آموزش داده و از آن‌ها در فعالیت‌های متعدد جمعیت استفاده کنیم به همان اندازه برنامه‌های جمعیت پرشکوه خواهد بود.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اردبیل هم گفت: این دفتر حامی تمامی برنامه‌های جوانان است و انتظار می‌رود جوانان و کارشناسان امور جوانان از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این دفتر استفاده کنند.

حجت الاسلام سید علی فاطمی نیا بیان کرد: جمعیت هلال احمر استان اردبیل ۸ هزار نفر عضو جوان دارد و باید تلاش کنیم این تعداد اعضا در برنامه‌ها مشارکت داشته باشند.

لازم به ذکر است که در ادامه این جلسه، کارگاه آموزشی نحوه جذب و نگهداری اعضا برگزار وهمچنین وظایف اعضای مجمع تشریح و از اعضای مجمع و کارشناسان حوزه جوانان به مناسبت هفتاد و چهارمین سالگرد تاسیس سازمان جوانان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.