استقرار گیرنده‌های اینترنت ماهواره‌ای استارلینک در ایستگاه‌های سوپرشارژ تسلا

تسلا برنامه استقرار گیرنده‌ های اینترنت ماهواره‌ ای در ایستگاه‌ های سوپرشارژر را آغاز کرده که خبر از خدمات جدید تسلا به مشتریان این شرکت را می دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از engadget، دارندگان خودرو‌های الکترونیکی تسلا گیرنده‌های اینترنت ماهواره‌ای استارلینک را در ایستگاه‌های سوپرشارژر این شرکت مشاهده کرده اند که نشان می‌دهد تسلا قصد دارد رانندگان را در زمانی که باید برای شارژ شدن وسیله نقلیه خود صبر کنند، سرگرم نگه دارد.

هنوز مشخص نیست که تعداد این گیرنده‌ها چقدر است یا در حال حاضر امکان استفاده از آن برای رانندگان وجود دارد یا خیر، اما گفته شده که استقرار این گیرنده‌های اینترنتی فعلا در فلوریدا صورت گرفته است. تسلا نیز هنوز در مورد این عرضه اظهار نظری نکرده است.

گیرنده استارلینک

رانندگان خودرو‌های الکترونیکی برای شارژ شدن وسیله نقلیه خود باید در حدود ۳۰ دقیقه در ایستگاه‌های سوپرشارژر منتظر بمانند. تسلا برای مصرف کنندگان محصولاتش سرگرمی‌هایی را در نظر گرفته که شامل Tesla Theater می‌شود. این برنامه شامل محتوا‌هایی از نتفلیکس، توئیچ و دیگر برنامه‌های نمایش آنلاین است.

برای گیرنده‌های استارلینک در ایستگاه‌های سوپرشارژر استفاده‌های احتمالی متعددی در نظر گرفته شده است. در کمترین حالت ممکن، این وسیله می‌تواند جایگزین یا تکمیل کننده اتصالات موجود باشد که به پرداخت‌ها و وضعیت شارژر رسیدگی می‌کنند. این فناوری می‌تواند به شرکت تسلا کمک کند تا سوپرشارژر‌ها را در مناطق دورتر مستقر کند. این موضوع از آنجایی اهمیت پیدا می‌کند که این برند امیدوار است امکان شارژ خودرو‌های الکتریکی غیر تسلا را فراهم کند و از طرفی تعداد ایستگاه‌های سوپرشارژر خود را نیز سه برابر کند.

اینترنت استارلینک

با این حال تنها انجام تراکنش‌ها و پردازش‌ها به پهنای باند زیادی نیاز ندارد و از سوی دیگر باید بدانید که سرعت اتصال استارلینک آمریکا حدود ۹۷ مگابیت در ثانیه است؛ بنابراین تعجب آور نخواهد بود اگر تسلا از اینترنت ماهواره‌ای برای ارائه وای‌فای به مشتریان سوپرشارژر استفاده کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار