فراخوان جذب مراکز داوری و میانجیگری منتشر شد

رئیس توسعه حل اختلاف استان کرمان از انتشار فراخوان مرکز توسعه حل اختلاف کشور برای جذب متقاضیان داوری و میانجیگری خبر داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  مهدی تقی زاده رئیس توسعه حل اختلاف استان کرمان  گفت: متقاضیان ثبت نام داوری برای ثبت نام ۱۰ روز فرصت دارند و شروع ثبت نام از تاریخ ۱۸ ابان ماه ۱۴۰۰ است.

او افزود: همه کسانی که مشمول ثبت نام هستند، می‌توانند ثبت‌نام کرده تا با حمایت‌ها و نظارت‌های مرکز توسعه حل اختلاف اختلافات مردم را داوری و میانجی‌گری کنند.

او بیان کرد: جذب همکاری به صورت آزمونی و غیر آزمونی است  و متقاضیانی که سوابق حرفه‌ای و تحصیلی دارند می توانند پس از ثبت نام بدون آزمون پروانه داوری و میانجی گری دریافت کنند.

تقی زاده با اشاره به اینکه ثبت‌نام قضات دادگستری و کارمندان دادگستری برای داوری و میانجی گری ممنوع است  تصریح کرد: قضات دادگستری و کارمندان شاغل در قوه قضائیه و نیرو‌های نظامی و انتظامی و نیرو‌های اطلاعاتی تا زمانی که در شغل خود باقی مانده‌اند، نمی‌توانند ثبت‌نام کنند.

تقی زاده گفت: متقاضیان می‌توانند از تاریخ ۱۸ آبانماه تا تاریخ ۲۸ آبانماه ۱۴۰۰ با مراجعه به سایت جهاد دانشگاهی به نشانی اینترنتی www.hrtc.ir روند ثبت‌نام خود را انجام دهند.

او بیان کرد:همچنین نخستین آزمون داوری و میانجی‌گری ۲۶ آذرماه به صورت جداگانه برگزار می‌شود و اشخاص فقط در یک رشته می‌توانند ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: متقاضیان ، همکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.