آیت الله فلاحتی:

ورزش گیلان میدان تاخت و تاز‌های سیاسی شده است

نماینده ولی فقیه در گیلان در دیدار اعضای شورای شهر رشت گفت: ورزش این استان میدان تاخت و تاز‌های سیاسی شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت گفت: ورزش این استان در سال‌های اخیر آسیب دیده است.

او با بیان اینکه ورزش گیلان میدان تاخت و تاز‌های سیاسی شده است، افزود: این امر به دلیل نفوذ قدرتمندان سیاسی است ضمن اینکه بعضی رجال سیاسی به فکر کار برای اطرافیان خود هستند.

نماینده ولی فقیه در گیلان به جایگزینی مسئولان جدید در تصدی‌ها در استان اشاره کرد و یادآور شد: می‌طلبد به مرور غربالگری مسئولان قدیمی در استان صورت گیرد و این امر در حال انجام است.

آیت الله فلاحتی جهادی عمل کردن را اولویت فعالیت‌های فرهنگی در شورای شهر رشت عنوان کرد و اظهار داشت: نظارت شورای شهر رشت بر انجام فعالیت‌های فرهنگی حائز اهمیت است.

او با اشاره به اینکه تعدد مراکز فعالیت‌های فرهنگی یکی از مشکلات در سطح کلان کشور و استان است، تصریح کرد: موازی کاری، نبود همگرایی و تنش در سایه موازی کاری و نبود همگرایی از آثار و خروجی تعدد مراکز فرهنگی محسوب می‌شود.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت احیا شود

نادر حسینی، رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای شهر رشت نیز در این دیدار زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی رشت را نیازمند تقویت اعلام کرد.

او با بیان اینکه رشت اداره ارشاد مستقلی ندارد و نیاز است اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت احیا شود، گفت: ضمن اینکه این شهر سهمی از بودجه‌های فرهنگی گیلان ندارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.