معرفی نفرات برتر جشنواره عکاسی نگاه سبز اسکو

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: نفرات برتر جشنواره عکاسی نگاه سبز اسکو از سوی هیات داوران معرفی شدند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، قلیزاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه مراسم اختتامیه جشنواره عکاسی نگاه سبز اسکو روز گذشته برگزار شد،گفت: برای این جشنواره بیش از ۳۸۰ اثر از ۸۰ عکاس مطرح استان و شهرستان ارسال شده بود.

وی اظهار داشت: از بین آثار ارسال شده ۱۰۰ اثر به مرحله پایانی راه یافتند که این آثار توسط اساتید عکاسی متشکل از «بهمنش راد»، «آل یاسین» و «شب خیز» داوری و نفرات برتر مشخص شدند.

قلیزاده ادامه داد: بر اساس اعلام هیات داوران این جشنواره عبداله قریشی زاده، حمیده صادری اسکویی و مهرداد صدق روحی به عنوان نفرات برگزیده و انتخاب و فرهاد زرگریان، بهاره فرامرزی، مهدی ایمانی، فریبا حسینی و مهوش نوری به عنوان نفرات شایسته تقدیر معرفی شدند.

وی یادآوری کرد: در این جشنواره با توجه به انتخاب شهر اسکو به عنوان شهر خلاق فرهنگ و هنر در حوزه باتیک و به پاس تهیه مستند باراما - باتیک توسط «محمدتقی برازنده» با اهدای لوح تقدیر از این اثر ارزشمند تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار